چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: میز خدمت در روستاها استمرار خواهد داشت

فرماندار رضوانشهر گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های مختلف در روستاهای سطح شهرستان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در حاشیه میز خدمت جهادی روستای کیشه خاله بخش پره سر این شهرستان گفت: هدف از برگزاری میزخدمت را در راستای سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر رسیدگی به مشلات مردمی از نزدیک و ارتباط چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان است.

فرماندار رضوانشهر گفت: اقدام جهادی و اقناع افراد در جهت رفع مشکلات از اولویت‌های برگزاری میز خدمت در دولت سیزدهم است.

صفوی تصریح کرد: تداوم حضور مدیران در روستاها و در جمع مردم در قالب میز خدمت جهادی زمینه اقدام مناسبی است که می تواند حل مشکلات مردم را تسهیل کند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از میز خدمت، افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های مختلف در روستاهای سطح شهرستان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر پس از شنیدن مسائل و مشکلات روستای مذکور از زبان دهیار ، شورای اسلامی و اهالی روستا در حوزه های مختلف از جمله آسفالت راه روستایی، رفع مشکلات شبکه و تامین آب شرب ، تقویت شبکه برق ، تسریع در اجرای ماده ۴، زمین ورزشی، ایستگاه پمپاژ چاه کشاورزی و … دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده را به دستگاه های اجرایی ذی ربط صادر نمود..

میز خدمت به همت فرمانداری، سپاه ناحیه، نیروی انتظامی، بخشداری پره سر، با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان رضوانشهر در روستای کیشه خاله بخش پره سر برگزار شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …