چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: نیروی انتظامی الگویی تعلیم یافته از ارزشهای اسلامی است

فرماندار رضوانشهر: نیروی انتظامی الگویی تعلیم یافته از ارزشهای اسلامی است

 

فرماندار رضوانشهر گفت: نیروی انتظامی الگویی تعلیم یافته از ارزشهای اسلامی است و در بحث امنیت زبان زد خاص و عام در منطقه است.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، امروز شنبه پانزدهم مهر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در مراسم صبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گفت: شغل پلیس یکی از سخت ترین و حساس ترین مشاغل و البته با ارزش ترین شغل از نظر خدمتگزاری به مردم است.

 

وی افزود: هفته نیروی انتظامی در واقع هفته گرامی داشت امنیت است، لذا ما بایستی هفته نیروی انتظامی را با نام هفته امنیت گرامی بداریم.

 

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تا کنون حماسه های زیادی خلق کرده و همیشه یک پای ثابت خلق این حماسه ها، بحث امنیت بوده است.

 

رییس شورای تامین رضوانشهر به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی و از ستون های استوار امنیت کشور و برخواسته از عزم مردم است.

 

صفوی خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی دارای سه خصوصیت اصلی قدرت ،عزت و رحمت است، به خاطر همین است که نیروهای خدوم و سبزپوش نیروی انتظامی به درستی و با اقتدار به این سه مقوله کارهای خودشان را و به نوعی امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.

 

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی الگویی تعلیم یافته از ارزشهای اسلامی است و در بحث امنیت زبان زد خاص و عام در منطقه است و امروز پلیس ما،الگویی برای پلیس منطقه و جهان است.

 

فرماندار رضوانشهر عنوان داشت: امروز امن ترین مرزها را ما داریم و این حس خوب امنیت را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی ،مرزبانی و اطلاعاتی هستیم و آسایش و امنیتی که امروز از آن برخورداریم مرهون ایثار خون شهدا در این حوزه هاست و این نعمت بزرگ را باید قدر بدانیم.

 

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که عزیزان نیروی انتظامی جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشته بودند تا آن امنیت را در سطح کشور و استان و شهرستان ها برقرار کنند.

 

رییس شورای تامین رضوانشهر تاکید کرد: ما بایستی این امنیت و آرامشی که نیروهای مسلح ما در کشور ایجاد نموده است به نسل جدید انتقال دهیم.

 

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: امروز بر همه ما تکلیف است که با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبعیت از فرامین حضرت امام(ره) و گوش جان سپردن به فرمان فرماندهی معظم کل قوا و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حفظ وحدت، مدافع اسلام و این نظام مقدس باشیم.

 

امام جمعه رضوانشهر نیز در این آیین با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است، گفت: ارتشی قوی، سپاهی منسجم و نیروی انتظامی خدوم، خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: نیروی انتظامی باید همواره در نظر مردم به عنوان نیروی قوی، مقتدرو حامی مردم جلوه نماید و خدا را شاکریم که امروز پلیس در خدمت دین، انقلاب و مردم است.

 

وی افزود: وقتی اتحادیه اروپا و آمریکا، فرمانده انتظامی شهرستان را تحریم میکنند، این حاکی از آن است که شهرستان از دید دشمن مخفی نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این آیین گفت: نیروی انتظامی در همه عرصه ها بخصوص در اغتشاشات سال گذشته این زحمات را کشیدند و در اوج مظلومیت این اقتدار را حفظ کردند و خالصانه در راستای امنیت برای اعتلای این نظام و آرمانهای انقلاب و قرآن و اسلام دارند تلاش می کنند.

 

در ابتدای این مراسم، جناب سرهنگ سیدخلیل صفوی فرمانده انتظامی رضوانشهرضمن تبریک هفته نیروی انتطامی و خیرمقدم خدمت همه مدعوین گزارشی از عملکرد یکساله انتظامی شهرستان ارائه نمودند و گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در کنار مردم و در راستای حفظ نظم و امنیت تلاش می کند.

 

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهداء، بازنشستگان و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد و همچنین یادمان شهدای حوزه عقیدتی و سیاسی فراجای رضوانشهر با حضور فرماندار و دیگر مسئولین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …