چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم بر مجاهدت‌های سبزپوشان و ایثارگران خدوم در این عرصه است

فرماندار رضوانشهر: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم بر مجاهدت‌های سبزپوشان و ایثارگران خدوم در این عرصه است

همای خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز پنجشنبه هشتم مهر مهندس محمود قاسمی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این شهرستان پیشاپیش فرارسیدن این هفته را به فرمانده انتظامی، کارمندان و افسران که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند و در جهت حفظ نظم و امنیت و آرامش شهروندان تلاش می نمایند، تبریک گفت و اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را فرصتی مغتنم بر مجاهدت‌های سبزپوشان و ایثارگران خدوم در این عرصه دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش مضاعف و با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام انجام وظیفه می نماید، لذا باید برای پاسداشت و قدردانی از زحمات و تلاش های سبزپوشان عرصه نظم و امنیت با استفاده از همه ظرفیت ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی بابیان اینکه فعالیت های نیروی انتظامی برای همه ملموس است، گفت: امنیت از نیاز های اصلی هر جامعه است و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم مدیون رشادت های نیروی انتظامی و شهدای این نیرو است. که در سطح این شهرستان نیز با تلاش های سبز پوشان شاهد امنیتی قابل قبول می باشیم، لذا انتظار داریم مدیران شهرستانی به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های فرماندار، با بیان اینکه معقوله امنیت یک معقوله مهمی است، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در کنار مردم به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان حضور دارند.

سرهنگ امیر وهاب زاده گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با توجه به ایام رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) از هفدهم مهر با شعار” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” آغاز خواهد شد.

وی با تشریع برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: غبارروبی و گلباران مزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری جلسات مشترک با روسای ادارات، اصناف، فعالان فضای مجازی و رسانه، دانش آموزان و دانشجویان، دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای حفظ امنیت و پیشگیری از معضلات اجتماعی و همچنین تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی و خانواده های آنان از اهم برنامه های این هفته می باشد که مشارکت مسئولین شهرستانی در اجرای این برنامه ها را می طلبد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …