چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر : همه موفقیت ها مرهون پشتیبانی شما مردمان عزیز و بزرگوار است

اختصاصی همای گیلان، فرماندار رضوانشهر در خطبه های قبل از نماز جمعه این هفته در جمع مسئولین و نمازگزاران این شهرستان با تاکید بر افتخار به گذشته – امید به آینده در دوره چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه موفقیت ها مرهون پشتیبانی شما مردمان عزیز و بزرگوار است.

محمد مهدی مظفری گفت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران از دورن باید شکسته شود، در این چهل سال همه کشورها رشد و توسعه پیدا کرده اند، می دانیم که ایران هم همانند سایر کشورها به توسعه ی موازی رسیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر همچنین افزود: دشمنان این نکته را ندیده اند که ایران در این چهل سال در مقابل همه این هجمه ها، فشارها ، جنگ اقتصادی و تهاجمات فرهنگی مقاومت و پایداری نموده است وپیشرفت های مختلفی را پشت سر گذاشته تا به این روز رسید و رتبه های توسعه ای خود را به درجات بالاتر ارتقاء داد.

مظفری تصریح کرد: با توجه به آمارهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد که در زمینه صنعت، نظامی، پزشکی، کشاورزی، هوا و فضا، نانوتکنولوژی، زیر دریایی، اختراعات و تولید علم که اینها افتخارات این نظام و انقلاب است و ما ثابت کردیم که به قدرت نظام و انقلاب اسلامی توانستیم در این چهل سال به قله رفیع توسعه دسترسی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با نگاهی ساده با مقایسه خروجی نظام انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورهای انقلابی می فهمیم که انقلاب آنان استقامت و پایداری نداشته است.

فرماندار رضوانشهر گفت: در حال حاضر آمریکا نیز چهل سال به دنبال این بود که خود را ابرقدرت جهان و تک قطبی نشان دهد، اما در این مدت هر آنچه خواست به ملت ایران هجمه نمود ولی توطئه هایش بی نتیجه ماند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا ابر قدرت بود در طی ۳۰ سال حزب الله لبنان و ۲۵ سال حماس و فلسطین را ساقط می کرد، حتی نتوانست طی ۷ سال رژیم سوریه را ساقط کند، پس ابرقدرت نیست.

مظفری بیان داشت: شکست شرق و غرب نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همان معجزه الهی تلقی می شود، خداوند را شاکریم به نعمت این انقلاب و نظام، خداوند روح امام راحل و شهدا را شاد و قرین رحمت نماید و سایه رهبری را مستدام نگه دارد.

فرماندار رضوانشهر همچنین به پروژه های عمرانی و خدماتی قابل بهره برداری در دهه ی فجر امسال اشاره داشته و افزود: کارگزاران دولت در این شهرستان همچون همیشه با سعی و تلاش و کوشش خودشان به جهت انجام تکالیف و وظایف ذاتی خود اقدامات خوب و مؤثری تا کنون انجام داده اند و به لطف الهی با اعتبارات دولتی و بخش خصوصی تعداد ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال در این ایام در شهرستان رضوانشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این پروژه ها را شامل گاز رسانی خوشه اورماملال به پنج روستا عنوان کرد که خانوار بهره مند از این نعمت ۴۶۱ نفر بوده و همچنین یک روستا پنگاه پشت شاندرمن ماسال که با گازدارکردن این خوشه ۸۹٫۲ درصد شهرستان از نعمت گاز برخوردار و شهر های رضوانشهر و پره سر و روستاهای جلگه ای و کوهپایه ای گاز دار می شوند.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد : ۱۸ روستای ییلاقی بالای بیست خانوار در شهرستان جهت گازدار شدن باقی مانده اما در حوزه آب شهری هوشمندسازی تأسیسات و توسعه شبکه ، برق رسانی، اشتغال زایی طرح های تولیدی خرد ، صنعتی ، گردشگری و خودکفایی، احداث شبکه های آبیاری و زهکشی کانال بتنی و انتقال آب و طرح تجهیز ۳۰ هکتار اراضی ، احداث پل روستای رود سرتازه آباد، راه ارتباطی بین چندین روستا از دیگر پروژه هاست.

به گفته مظفری در حوزه آسفالت و روکش چهارخطه کردن محور رضوانشهر به انزلی و آسفالت راه روستایی و بافت روستایی(۹ روستا) به طول ۱۳ کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی به طول ۹٫۳کیلومتر، روشنایی محور اصلی اردجان به گیسوم به طول ۱۰ کیلومتر، نصب و راه اندازی تجهیزات کافو نوری و توسعه شبکه همراه اول، جدول بندی و آسفالت معابر و پیاده رو سازی و روشنایی معابر پوشش نهر ، ساماندهی گلزار شهدای گمنام پره سر، تجهیز باشگاه فرهنگی و ورزشی معلم، پایگاه مقاومت بسیج، مسکن مدد جویی ۱۱واحد و بهره برداری از دو ساختمان دهیاری و سنگ فرش روستایی به بهره برداری می رسد.

وی در پایان اظهار داشت: یقیناّ حق مردم ما بیش از این است و بیش از پیش در راستای خدمت گزاری و خدمات رسانی به مردم شریف منطقه با کمک و تشریک مساعی همه مدیران تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم گام های موثری در رشد، توسعه و پیشرفت شهرستان در زمینه های مختلف برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …