چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: پلیس تأمین کننده امنیت و آرامش در کشور است

فرماندار رضوانشهر گفت: پلیس در کنار دیگر نیرو های مسح تأمین کننده امنیت در کشور است.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، محمد مهدی مظفری در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت: پلیس در کنار سایر نیرو های مسلح و با همکاری مردم، همواره برای کشور، امنیت و آرامش را به ارمغان آورده است.

رئیس شورای تأمین رضوانشهر افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است و امروز از مهمترین نیازهای بشریت محسوب می شود.

وی بیان کرد: نام پلیس در هر جامعه، همان قدر که برای افراد متخلف و قانون شکنان وحشت آفرین و دلهره آور است، برای مردم آرامش بخش است.

مظفری گفت: تمامی ماموریت های پلیس برای تکریم مردم است، مشارکت و همراهی تک تک مردم با پلیس موفقیت ایجاد امنیت و آرامش را در جامعه دو چندان می کند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه، برای برقراری امنیت پایدار در عرصه‌ های مختلف جامعه، نیروهای زیادی تلاش می کنند افزود: نیروی انتظامی امنیت را به خوبی در جامعه نهادینه کرده و تأمین امنیت و آسایش مردم، مأموریت اصلی پلیس است .

مظفری گفت:امروز رفتار پلیس مبین بخش ارزش های انقلاب، نظام و ایران اسلامی است و همه رفتارهای نیروهای نظامی و انتظامی در تکریم، حفظ و شان جایگاه مردم و جامعه است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس از دلسوزترین نیروهای نظام اسلامی برای مردم هستند، اظهار داشت: ناجا بازوی توانمند و بازدارنده نظام در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

فرماندار رضوانشهر با تشکر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی تصریح کرد: اقتدار این نیرو موجب ایجاد فضای سالم و آرام برای جامعه شده است.

در این آئین با حضور نیرو های انتظامی، پدافند ارتش، نیروی دریابانی انتظامی، سپاه ، بسیج، گردان امام حسین سپاه، پلیس راه و راهور ، تعدادی از نیرو های حاضر در میدان صبحگاه با تقدیم لوح و دیگر هدایا تجلیل شدند

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …