چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: کنترل بیماری کرونا با تدابیر و سیاست های دولت مردمی و همراهی آحاد مردم

فرماندار رضوانشهر گفت: با تدابیر و سیاست های دولت مردمی و تلاش مجاهدانه همه دست اندرکاران و همچنین همراهی آحاد مردم توانستیم این بیماری را کنترل کنیم.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز چهارشنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان از مشارکت مردم و تلاش‌های مجاهدانه مدافعان سلامت و نیروهای جهادی در کنترل بیماری قدردانی نمود و گفت: با تدابیر و سیاست های دولت مردمی در جهت مدیریت صحیح کنونی این بیماری و با تلاش مجاهدانه همه دست اندرکاران، امامان جمعه، رسانه‌ها و همچنین همراهی آحاد مردم توانستیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی همچنین با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی صنوف، گفت: پایش واحدهای صنفی توسط اداره صمت و اتاق اصناف جهت اخذ کد QR در راستای سلامت جامعه صورت گیرد و صنوفی که کد فوق را نداشته باشند، اتاق اصناف هیچ گونه خدماتی به آن واحد ارائه ننماید.

فرماندار رضوانشهر افزود: اداره آموزش و پرورش با همکاری شبکه بهداشت و درمان در خصوص تزریق واکسن دانش آموزان و فرهنگیان اقدام لازم معمول دارند.

مهندس صفوی با تاکید بر حضور اکیپ های سیار در ادارات و مراکز پرجمعیت به منظور تزریق واکسن دز سوم، گفت: بخشداران ضمن تشویق و اقناع سازی عمومی، با همکاری شبکه بهداشت و درمان نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونای دهیاران و شوراهای اسلامی اقدام کنند.

با کانال همای خبرهمراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …