چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر گفت: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها، کمر همت بسته است

نمونه ای از اقدامات جهادی دولت سیزدهم در رضوانشهر؛

فرماندار رضوانشهر گفت: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها، کمر همت بسته است


همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها، کار جهادی و شبانه‌روزی کمر همت بسته است، افزود: لازمه جبران کاستی‌های گذشته ، کار جهادی و انقلابی با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی است و دولت مردمی برای کار جهادی و خدمت بی منت به مردم که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.

وی با بیان اینکه هیچ دولتی به ‌اندازه دولت سیزدهم ، میراث‌دار مشکلات، ضعف‌ها و کاستی‌های برجای‌مانده، دولت پیش از خود نبوده است؛ گفت: با همت مسئولان دولت سیزدهم اعم از رییس جمهور محترم و سایر ارکان دستگاه اجرایی، طی یک سال نیم گذشته علاوه بر رفع بسیاری از چالش‌ها و تلاش برای ریل‌گذاری صحیح برای حرکت به سوی شرایط بهتر، اقدامات ارزشمندی نیز در حوزه‌های مختلف عملکردی صورت گرفته است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه حضور مستمر در میان مردم ، عمل به وعده ها ، شعارها و تلاش شبانه روزی جزء اولویت های کاری دولت سیزدهم است، گفت: در راستای مطالبات مردمی در خصوص آسفالت راه روستای رودبارسرا بخش مرکزی که محور رضوانشهر به شاندرمن نیز می باشد و بیش از ۱۰ سال بود جزء خواسته های اصلی اهالی این منطقه و روستاهای همجوار بود با پیگیری های بعمل آمده و حضور مدیران استانی و شهرستانی در روستای مذکور ، بیش از ۳ کیلومتر روکش آسفالت این محور انجام شد.

صفوی با بیان اینکه تمام تلاش ما پیگیری مطالبات مردمی در شهرستان است، گفت: در حوزه پروژه های آسفالت راه های اصلی و فرعی رضوانشهر و پره سر، روکش آسفالت مسیر آبشار ویسادار، روستای چکوچه پشت، محور پونل به خلخال، بازارچه حوریان و چندین روستای دیگر به زودی انجام خواهد شد.

وی به صادق الوعده بودن دولت سیزدهم اشاره نمود و خاطر نشان کرد: مدیران دولت سیزدهم در رضوانشهر در راستای سیاست های دولت مردمی و براساس همان شعارها و وعدها پا به میدان کار گذاشته و اجرایی می کنند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: علی رغم تمامی مشکلات و توطئه های دشمنان، دولت سیزدهم اصل و اساس کارهای خود را بر خدمتگزاری به مردم قرار داده است.

فرماندار رضوانشهر در ادامه از حمایت های دکتر حسن محمد یاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر عباسی استاندار گیلان و دیگر مدیران استانی و اعضای شورای تامین شهرستان در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان قدردانی کرد.

همای خبر در تلگرام👇

@homaygilanir
واتساپ👇
https://chat.whatsapp.com/I5m4aXr9DJo1zTHl0CKe6r
ایتا👇
https://eitaa.com/homayegilan
اینستاگرام👇
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=m9lc1kxt346g&utm_content=2j1y3cc

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …