چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ۱۶.۵ کیلومتر آسفالت در این شهرستان طی شش ماه گذشته

فرماندار رضوانشهر گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته طی شش ماه گذشته ۱۶.۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت در شهرستان انجام شده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر امروز (دوشنبه) چهاردهم شهریور مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از روند اجرای پروژه روکش آسفالت محور پونل به خلخال بازدید کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان اشاره نمود و گفت: طی شش ماه گذشته ۱۶.۵ کیلومتر بهسازی، آسفالت و روکش آسفالت راه های اصلی فرعی و روستایی و همچنین معابر روستایی در سطح شهرستان انجام شده است که این یکی از خدمات دولت مردمی در این شهرستان می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر ادامه داد: مدیران شهرستانی تمام تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به مردم بکار گرفته اند.

صفوی از حمایت های دکتر عباسی استاندار گیلان، دکتر محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در اجرای این پروژه ها قدردانی کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …