چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر از کاروان پیاده  زائران حرم حضرت امام خمینی (ره)شهرستان رودسر در قزوین دیدارکرد

اختصاصی همای گیلان:به گزارش خبرنگار مااز رودسر ، امیرجانبازی رودسری امروز در جمع زائران پیاده حرم حضرت امام شهرستان رودسر در استان قزوین قرار گرفت و با آنها دیدار کرد .

download

وی، حضور جوانان در این کاروان را چشمگیر و با ارزش دانست و افزود: این زائران مسیر رودسر تا مرقد امام راحل را از سوم تا سیزدهم پیاده طی می کنند.

جانبازی رودسری در این دیدار گفت : زائران به زیارت بارگاه شخصی می روند که در دهه های گذشته دنیا را متحول کرد شخصی که با اندیشه های جاوید و ناب خودش ایران را بعنوان یک قدرت در جهان معرفی کرد، این مسیر بزرگ و شکوهمند با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی افزود : زائران نیز باید توشه ی این مسیر  را  شناخت حقیقی و معرفت کامل بدانند و با این توشه ی غنی مسیر را طی نمایند تا با زیارت بارگاه این بزرگ مرد به اندیشه های ناب و حقیقی او نیز دست یابند .

وی با اشاره به اینکه برای بیست و پنجمین  سال متوالی بوده که کاروان پیاده از رودسر به مرقد امام اعزام می شود، هدف از آن را شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری بیان کرد.

جانبازی رودسری بعد از دیدار در مسجدالنبی قزوین باتفاق کاروان پیاده شهرستان رودسر ،جهت ادای نماز جمعه حضور یافت.

About

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …