چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر: انتخاب سرپرست راه و شهرسازی قانونی نیست / مدیرکل پاسخگو باشد ؟!


اختصاصی همای گیلان، علی وارسته بهدانی در گفتگو با خبرنگار همای گیلان مبنی بر انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت : تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام اما آقای مدیرکل باید پاسخگو باشد که چگونه بدون هماهنگی و تائید بالاترین مقام اجرایی شهرستان چنین اقدامی را انجام داده است ؟!
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه براساس قانون کلیه مدیران کل باید با هماهنگی و تائید فرماندار نسبت به تغییر یا جابجایی مدیران شهرستانی اقدام نمایند افزود: تاکنون هیچگونه هماهنگی و تائیدیه ای در زمینه معرفی سرپرست جدید راه و شهرسازی اعلام نداشته ام و اگر آقای مدیرکل به قانون اشراف داشته باشند یقینا اصول و سیکل قانونی را باید طی نمایند .
وی اظهار کرد : مدیران کل تحت نظارت استاندار محترم به امورات می پردازند و شخص دکتر سالاری نیز در انتخاب مدیران به تائید و هماهنگی با مدیران براساس نص صریح قانون اشاره داشته اند .
وارسته بهدانی با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستانها هستند افزود : در حوزه شهرستانی تمامی عزل و نصب های دولتی باید با هماهنگی و اعلام نظر نهایی فرماندار باشد که امیدوارم مدیران کل نسبت به این وظیفه ای که قانون برایشان تعیین کرده است کوتاهی نکنند .
وی در پایان عنوان کرد : بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان تمام قد از اصول و سیاست های اجرایی دولت حمایت خواهم کرد و براساس دستور استاندار گیلان موارد شهرستانی را اجرایی خواهم نمود.
وارسته تاکید کرد: قطعا این انتخاب را نمی پذیرم و بعنوان نماینده عالی دولت از سوی استاندار گیلان پیگیر این ناهماهنگی خواهم بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …