چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر: باید خدمات درمانی متمرکز و دسترسی مردم تسهیل شود

فرماندار رودسر: باید خدمات درمانی متمرکز و دسترسی مردم تسهیل شود

دکتر مرادی، در نشست هفته تأمین اجتماعی خواستار توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری شد و بر ضرورت بهبود حمایت از مستمری‌بگیران و تمرکز خدمات درمانی تأکید کرد

به گزارش همای خبر وبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ دکتر امیر مرادی، فرماندار شهرستان رودسر، در نشست با ریاست و کارشناسان تأمین اجتماعی این شهرستان، بر لزوم ارتقای خدمات‌رسانی و کاهش مراجعات حضوری تأکید کرد، این نشست به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در محل فرمانداری رودسر برگزار شد.

فرماندار رودسر در این جلسه با تبریک هفته تأمین اجتماعی به کارکنان این نهاد، گفت: از زحمات تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش تأمین اجتماعی شهرستان تشکر میکنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: مردم ما باید هر روز بیش از گذشته خدمات این دستگاه خدمات رسان را درک کنند. آنچه مهم است، مفهوم تأمین اجتماعی است که باید به واقع در خدمت جامعه باشد و حمایت های لازم را در حوزه های درمان، مستمری و سایر خدمات ارائه دهد.

دکتر مرادی با اشاره به بهبود وضعیت خدمات درمانی در شهرستان، اظهار داشت: در گذشته مردم برای حل مشکلات درمانی خود به شهرستان های همجوار مراجعه میکردند، اما خوشبختانه امروز این مشکلات برطرف شده و خدمات در خود رودسر ارائه میشود.

وی تأکید کرد: رودسر یکی از بزرگترین شهرستان های کشور از نظر وسعت است و خدمات رسانی ما نیز باید متناسب با این گستردگی باشد تا مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

فرماندار رودسر خواستار کاهش مراجعات حضوری شد و گفت: باید تلاش کنیم تا با توسعه خدمات الکترونیک و استفاده از اپلیکیشنها، امکان انجام امور به صورت غیرحضوری فراهم شود تا مردم راحت تر از خدمات تأمین اجتماعی بهرهمند شوند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از مستمری بگیران، گفت: این قشر از جامعه نیازمند توجه ویژه هستند تا بتوانند زندگی شایستهای داشته باشند.

دکتر مرادی همچنین به چالشهای مدیریت در حوزه تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: رضایتمندی همه ذینفعان کار دشواری است، اما انتظار داریم مسئولان با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود، بهترین خدمات را ارائه دهند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه پراکندگی خدمات باعث سردرگمی مردم میشود، گفت: «امیدواریم خدمات تأمین اجتماعی در حوزه درمان متمرکز شود تا مردم مجبور نباشند به مراکز خصوصی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه هزینه های درمان تکمیلی گاهی فشار زیادی به مردم وارد میکند و سازمان تأمین اجتماعی میتواند با تقویت تشکیلات خود، خدمات درمانی را به صورت کامل ارائه دهد.

دکتر مرادی به برخی مشکلات درمانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: قرار بود برخی مراکز درمانی به صورت شبانه روزی فعال باشند، اما این موضوع محقق نشده است که پیگیری آن را از مسئولان مربوطه خواهیم داشت.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت رفاه کارکنان تأمین اجتماعی، گفت: کارمندان هر دستگاه، مهمترین سرمایه آن هستند. هرچه به رفاه و رضایت آنها توجه شود، خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: با سرمایه‌گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریالی، ظرفیت بخش انتقال پست رشت شمالی از ۱۲۵ به ۱۶۰ مگاولت‌آمپر افزایش یافت

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: با سرمایه‌گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریالی، ظرفیت بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *