چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: برای ادامه روند اجرای پروژه سد پلرود و سرعت بخشی به آن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت

اختصاص ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشی به اجرای پروژه سد پلرود
فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: برای ادامه روند اجرای پروژه سد پلرود و سرعت بخشی به آن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت.
محمد حیدری فرماندار رودسر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با  تاکید بر لزوم رفع موانع بر سر راه بهره برداری از سد پلرود رودسر اظهار کرد: برای از سرگیری پروژه سد پلرود و رفع موانع اجرای این پروژه ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافته است.
وی با بیان دلایل مختلف در روند طولانی شدن فرآیند پروژه گفت : با پیگیری های موثر و سازنده موفق شدیم روند اجرای پروژه را از حالت راکد بودن خارج و به سمت فعال سازی ببریم و خوشبختانه در سال جاری ۱۷۰میلیارد تومان برای تداوم و سرعت بخشی به اجرای این پروژه اختصاص یافته است.
وی از آبگیری آزمایشی سد پلرود در سال جاری خبر داد و متذکر شد: طبق پیش‌بینی پیمانکار تا سال آینده شاهد تحویل این سد برای مدیریت بهتر منابع آبی منطقه شرق گیلان خواهیم بود.
فرماندار رودسر توجه به حوزه گردشگری را مستلزم برنامه ریزی دانست و افزود: برای جذب گردشگری و کمک به اشتغال و اقتصاد منطقه به مولفه‌های زیرساختی زیادی از جمله فرهنگ سازی، الگوهای فرهنگی و سبک پذیرش و راهنمایی و مدیریت گردشگری نیاز داریم.
وی با تاکید بر این مطلب که برای توسعه گردشگری برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه باید داشته باشیم بیان کرد : با ایجاد زیر ساخت های مناسب گردشگری می توانیم به روند افزایش و ماندگاری مسافر کمک کنیم که به تبع می تواند به روند اشتغال و در آمد زایی کمک شایانی کند.
وی با تاکید بر لزوم اقدامات عملیاتی و گسترش خدمات رفاهی جهت توسعه و تقویت صنعت گردشگری در شهرستان رودسر افزود: رودسر دارای استعدادهای غنی و ارزشمند تاریخی و طبیعی است که با ایجاد زیرساخت های لازم شهرستان توسعه می یابد که برای تحقق این امر نیازمند نگاه مسئولانه تری هستیم.
حیدری همچنین از ساخت پیاده راه در ساحل رودسر به طول یک و نیم کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: پیاده راه ساحل به منظور توسعه شهر و رفاه و آسایش شهروندان ساخته می شود به مجرد اتمام بوروکراسی اداری این پروژه اجرایی می شود

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …