چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر خبرداد:کارخانه کمپوست برای تست سرد بزودی بازگشایی می شود

اختصاصی همای گیلان:در نشست پسماند بیان شد: تست سرد برای بازگشایی کارخانه کمپوست رودسر بزودی انجام میشود.

download (1)

به گزارش خبرنگار همای گیلان جانبازی رودسری در نشست پسماند درفرمانداری رودسر در جمع مسئولین شهرستانی گفت: بخشداران و شهرداری ها باید بدنبال کاهش حجم زباله   باشند و مکان ریجکتی زباله را پیکیری نمایند تا این کارخانه با ظرفیت تعیین شده و بدون مشکل کار را آغاز نماید.
فرماندار رودسر افزود : کارخانه کمپوست رودسر با توجه به هزینه های سنگینی که در ایجاد آن صرف شده با رفع اهم مشکلات  و با نظارت دستگاههای بهداشتی و زیست محیطی بزودی مجددا بازگشایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: اعلام زمان دقیق بازگشایی بستگی به ایجاد شرایط اولیه و امادگی بخشداران و شهرداران و همچنین دهیاران دارد، تا متناسب با ظرفیت کارخانه حمل زباله را در شهرستان داشته باشیم.
جانبای تاکید کرد : تفکیک از مبدا باید با جدیت انجام شود و خوشبختانه جزء شهرستان هایی هستیم که این مهم درحال حاضر بخوبی اجرایی می شود.

وی با بیان این مظلب که شهرداری رودسر باید نسبت به تعیین مدیریت این  کارخانه برنامه ریزی خاصی داشته باشد ، افزود : با توجه به شرایط خاص کارخانه و شرایط زیست محیطی منطقه می خواهیم کارخانه با ظرفیتی ایده آل و مدیریت بهینه خدمات رسانی نماید.
جانبازی در ادامه جلسه ظرفیت کارخانه را ۱۲۰ تن در روز اعلام کرد و با توجه به نظر کارشناسی بخشداران و شهرداران ظرفیت همه ی شهرها را مصوب نمود و تاکید کرد :شهرداری ها باید برنامه ریزی نمایند تا ساعات حمل زباله ساعات مناسبی باشد و در طول روز حملی نداشته باشیم.

About سردبیر ارشد

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: فقدان کمربندی و توسعه معابر در رشت دغدغه شهروندان است

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: فقدان کمربندی و توسعه معابر در رشت دغدغه شهروندان …