چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر خبرداد: اعتبارات جدید ملی در راه رودسر/پل رحیم آباد بزودی افتتاح میشود

اختصاصی همای گیلان:صبح امروز معاون عمرانی استاندار بهمراه  مدیرکل محیط زیست ،منابع طبیعی راه و شهرسازی ، صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل آب منطقه ای استان از پروژه های استانی رودسر بازدید نمودند.

index

امیرجانبازی رودسری درحاشیه بازدید از پروژه های استانی در گفتگو با خبرنگارهمای گیلان از افتتاح پل رحیم آباد در آینده ای نزدیک خبر داد.

فرماندار رودسر در ادامه از سرکشی محور جاده های شوئیل و  ویشکی در اشکورات و سیاهکلرود چابکسر خبرداد و افزود:برنامه ریزی های لازم در جهت آسفالت ۴۰کیلومتر از این مناطق صورت گرفته که اعتبار این از محل اعتبارات ملی پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص اعتباری شهرستان علاوه بر اختصاص اعتبارات استانی که در اختیار شهرستان قرار می گیرد گفت: اعتبارات ملی نیز در این زمینه عملیاتی شده و باز طریق راه و شهرسازی به شهرستان اختصاص می یابد.

فرماندار رودسر در زمینه رانش ۶متری روستای سیاهکله و پیگیری های لازم در این خصوص گفت: با حضور مدیران استانی هماهنگی های لازم برای گاویون بندی از طریق کمک های استانی-شهرستانی و مردمی صورت خواهد گرفت و اداره راه و شهرسازی کنترل و بازسازی آن را در دست خواهد داشت..

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان دراین بازدید  گفت : پل ماچیان رودسر با ۱۰۰ متر طول، چهار دهانه ۲۵ متری به عرض عبوری ۳ / ۱۱ متر و عرض کل ۱۵ متر در حال ساخت است.
مهندس خاوری افزود: کوله و پایه های میانی پل بر روی ۳۸ عدد شمع به قطر ۲ / ۱ متر و عمق های ۱۸ و بعضاً ۳۰ متری است.
وی بیان داشت : دیوار گابیونی برای حفاظت از کوله های پل به طول تقریبی ۱۴۰ متر و همچنین آب شکن بتنی اپرون به طول تقریبی ۳۵ متر احداث شده است.
علی خاوری ضمن بیان اینکه این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت : مبلغ اولیه این پیمان حدود ۵۵ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال از آن هزینه شده است.
لازم به ذکر است پل ماچیان راه ارتباطی رودسر به رحیم آباد و اشکورات است که سال گذشته بر اثر طغیان شدید رودخانه تخریب شده بود و اداره کل راه و شهرسازی گیلان بمنظور رفاه مردم منط

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …