چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر خبر داد:۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۸۵ پروزه عمرانی در شهرستان

اختصاصی همای گیلان:جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.index
به گزارش خبرنگار همای گیلان، فرماندار رودسر در این جلسه گفت: ۱۸۳میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای انجام ۲۸۵پروژه عمرانی در این شهرستان اختصاص می یابد.
‘امیر جانبازی رودسری ‘ افزود : اعتبار تخصیصی را از محل تملک دارائی های سرمایه ای، دو درصد نفت و گاز و تبصره ۲۲ماده ۱۸۰اعلام کرد و گفت: ۴۳درصد اعتبار یاد شده از محل تملک دارایی ها و ۳۸درصد آن از محل دو درصد نفت و گاز اختصاص و جذب شده است.
وی در ادامه با اشاره به حجم خواسته ها و مطالبات مردم از مسئولان برای اجرای طرح های عمرانی اظهار کرد: تلاش می کنیم اعتبارات بیشتری به شهرستان تخصیص دهیم و از مدیران دستگاه ها نیز انتظار می رود پیگیری های لازم را در این زمینه داشته و از محل اعتبارات ملی بتوانند پروژه ها را فعال کنند.
فرماندار رودسر در ادامه بر ضرورت دقت نظر بر روند اصلاح موافقت نامه ها در پروژه ها تاکید کرد و گفت: مدیران باید در عنوان پروژه ها و مواردی که نیاز به اصلاحیه دارند دقت کافی را داشته تا برای اجرا مشکل وجود نداشته باشد.
جانبازی رودسری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید پروژه ها در یک نقطه متمرکز شود از مدیران دستگاه ها خواست پروژه هایی تعریف و اجرا کنند که همه مردم بتوانند از آن منتفع شوند.

فرماندار رودسر همچنین بر لزوم ارسال گزارش اعتبار تخصیصی و پیشرفت فیزیکی پروژه ها به فرمانداری تاکید کرد و از مسئولان خواست در این بخش نیز فعال باشند و ارسال گزارش ماهانه به فرمانداری را جدی بگیرند

وی به بازدید و سرکشی دبیر کمیته برنامه ریزی و بخشداران تاکید کرد و افزود بازدید های میدانی می تواند در رشد روند اجرایی پروژه ها تاثیرگذار باشد و بخشداران اشرافیت کامل به پروژه ها داشته باشند .
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از پروژه های شهرستان رودسر ملی است، بیان کرد: ادارات دیگر همچون گاز برنامه ریزی لازم را برای تزریق اعتبارات ملی به شهرستان فراهم کنند چرا که اعتبارات شهرستانی به حدی نیست که بتوانیم کارهای بزرگی را به سر انجام برسانیم و جهش یابیم .
وی یادآور شد: بی تردید اگر توجه به اعتبارات ملی نداشته باشیم بطور قطع شاهد جهش فزاینده در روند پروژه ها نخواهیم بود و رشد و توسعه ی مناسبی نیز نخواهیم داشت .

جانبازی رودسری در پایان از مشارکت مردم در انجام پروژه های عمرانی شهرستان رودسر قدر دانی کرد.

About

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …