چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر خبر داد شناسایی ۳۵ نقطه خطرآفرین ساحل رودسر فرماندار رودسر از شناسایی ۳۵ نقطه حادثه‌خیز و خطرآفرین ساحل این شهرستان خبر داد.

همای گیلان: امیر جانبازی‌رودسری ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های سالم‌سازی این شهرستان با بیان اینکه رودسر دارای ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی است، اظهار کرد: ۳۵ نقطه پرحادثه و خطرآفرین در این نوار ساحلی شناسایی شده است.خبرگزاری فارس: شناسایی 35 نقطه خطرآفرین ساحل رودسر

وی با بیان اینکه زمینه برای پذیرش مسافران و گردشگران در دور دوم سفرهای تابستانی آماده است، تصریح کرد: طرح‌های خوب و کاملی برای استفاده مطلوب مسافران و گردشگران از ساحل آماده است.

فرماندار رودسر مردم این شهرستان را مهمان‌نواز خواند و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم زیبایی رودسر را به مسافران نشان دهیم تا از مواهب طبیعی جنگل و دریا بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بازدید خود از طرح‌های سالم‌سازی دریای رودسر، کلاچای و چابکسر گفت: امکانات رفاهی در این طرح‌ها فراهم است و تلاش می‌کنیم تا نقص‌ها برطرف شود.

به گفته جانبازی‌رودسری، در حوزه شهری سه طرح سالم‌سازی در رودسر کلاچای با نام نگین کلاچای، چابکسر با نام گل سرخ و پنج منطقه دیگر در خارج از محیط شهر در سواحل برنامه‌ریزی شده است.

وی با تصریح بر اینکه تاکنون یکی از طرح‌های سالم‌سازی فعال است، خاطرنشان کرد: این طرح در روستای توسکامحله رودسر با نام «گیشار» واقع شده است.امیدواریم با افزایش این طرح‌ها بتوانیم امکانات بیشتری را پوشش دهیم تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده از دریا استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

– See more at: hiip://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930507000342#sthash.nTvXLCAB.dpuf

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …