چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان :رشد اقتصادی روند خوبی را در پیش گرفته و نباید تحت الشعاع قاچاق کالا و ارز قرار گیرد

اختصاصی همای گیلان:جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر با حضور معاونت دادگستری گیلان، فرماندار رودسر و مدیران دستگاههای مرتبط شهرستان رودسر برگزار شد .


✅ در همه کشور ها مبارزه با مسئله قاچاق کالا و ارز یک امر اجتناب ناپذیر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر؛ مهندس جانبازی، رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر در این جلسه گفت : بدون تردید یکی از مسائلی که اقتصاد یک کشور را تحت تاثیرقرار می دهد و باعث کند شدن و متوقف شدن روند رو به رشد اقتصاد می شود مسئله قاچاق کالا و ارز می باشد .
 خاطر نشان کرد : در همه کشور ها مبارزه با مسئله قاچاق کالا و ارز یک امر اجتناب ناپذیر است و در هر کشور برای مقابله با این پدیده سیاست هایی اتخاذ شده است
وی در ادامه سخنان خود به سیاست های اتخاذ شده در کشور اشاره نمود و افزود: سیاست های اتخاذ شده در کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح گردیده است که بر اساس تعریف اقتصاد مقاومتی باید از امکانات و داشته های موجود کشور استفاده نماییم و این مهمترین راه مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز می باشد .
رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر در ادامه با اشاره به رشد اقتصادی موجود در کشور گفت : رئیس جمهور محترم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده اند و به حمدا… روند خوبی را در اقتصاد مقاومتی طی می کنند و به پیش می برند.
فرماندار رودسر با بیان اینکه رویکرد خوبی را که در رشد اقتصادی کشور در پیش گرفته ایم نباید تحت شعاع هیچ مسئله ای از جمله قاچاق کالا قرار گیرد افزود : با توجه به فناوری های نوین و ابزارهای پیشرفته به طور جد باید با این مسئله شوم مقابله شود و مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از مسیر درست و اصولی و قانونی طی شود .
جانبازی تصریح کرد : اگر در مسئله مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جزء به کل برسیم کار بسیار پسندیده و خوبی است که جای تقدیر و تشکر دارد .
فرماندار رودسر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بازرسی ها در سطح شهرستان باید بگونه ای باشد که نارضایتی در بین مردم ایجاد نشود افزود : باتوجه به در پیش بود سال نو و همچنین انتخابات اردیبهشت ماه سال ۹۶ باید طوری برنامه ریزی شود تا موجب نارضایتی مردم نشود
گفتنی است در این جلسه معاونت دادگستری استان گیلان و همچنین رئیس پلیس آگاهی استان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند ./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …