چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر در نشست ستاد حمایت از فرصت های سرمایه گذاری از آمادگی بخش خصوصی برای اجرای طرح های مختلف گردشگری در این شهرستان خبر داد

اختصاصی همای گیلان:’امیرجانبازی رودسری’ در این نشست که با حضور جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه در بحث گردشگری اجرای آن در پتانسل بالایی قرار دارد و برای اجرای طرح های حوزه گردشگری هشت هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی سرمایه گذاری انجام می گیرد.

index
وی، این طرح ها را شامل احداث حوضچه های پرورش ماهی، سایت پروازی، اتوبوس تفریحی، احداث باغ گل و گیاه، باغ پرندگان ، رستوران های سنتی، هتل، مجموعه های ورزشی اعلام کرد.
وی ادامه داد: ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بی تردید به روند اشتغال پایدار کمک شایانی خواهد کرد.
جانبازی رودسری به ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در حوزه های مختلف بویژه گردشگری اشاره و با بیان این مطلب که رودسر به لحاظ برخورداری از مواهب الهی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری دارد، افزود: در این زمینه ما از هیچ تلاشی در جهت حمایت از سرمایه گذاران دریغ نخواهیم کرد.
وی فلسفه حضور شهرداران را در این شهرستان کمک به بحث ایجاد سرمایه گذاری در راستای گردشگری دانست و افزود اگر سرمایه گذاران گردشگری با مجوزات لازم وارد شوند شهرداران موظفند در همه ی سطوح به آنان کمک کنند و مجوزات لازم را ارائه دهند .
وی تصریح کرد: اگر در مسیر روند کار سرمایه گذاری خللی وارد شود ما نسبت به رفع آن مطابق با معیارها و قوانین اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.
فرماندار رودسر گفت : همانطور که یکی از کارهای دولت رفع مشکل اشتغال است بنای ما ایجاد پروژه های بزرگ است مانند سدپلرود ، سایت نفتی خزر که تلاش ما رفع مشکلات از شهرستان است و همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکل اشتغال را حل کنیم .
وی این شهرستان را از لحاظ موقعیت گردشگری بسیار ممتاز خواندو اظهار کرد: امسال بویژه در ایام تعطیلات این شهرستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران و میهمانان بوده و نسبت به مدت مشابه ۱۰۹درصد حضور گردشگر و مسافر را در خود داشته و از نظر اقامت نیز ۱۰۰درصد رشد داشته که همه اینها موید ایجاد زیر ساخت های مناسب گردشگری در منطقه بوده است.

About

Check Also

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور …