چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر در پیامی از همت و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودسر تشکر کرد

همای گیلان: یقینا این تلاش خالصانه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود ?
?متن پیام بدین شرح است

باسمه تعالی

“ویجزی الذین احسنوا بالحسنی”

♦️مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده­ ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه­ ی خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می­دارد. (مقام معظم رهبری )
?به شکرانه­ ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق اعضای محترم شورای تامین ، بخشداران محترم مرکزی ، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر، اعضای محترم شوراهای شهر و روستا، شهرداران محترم ، همکاران محترم فرمانداری، پرسنل محترم شهرداری، رییس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، روسای ادارات برق، گاز، هلال احمر، صنعت. معدن و تجارت، مجمع امور صنفی ، بنیاد مسکن، آبفا، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج، جهاد کشاورزی، دهیاران، هیات امنای مساجد ، پایگاههای مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش ، شرکت پخش فراورده های نفتی و جایگاههای عرضه سوخت ، پیمانکاران بخش خصوصی در سدپلرود و شرکت های شن و ماسه ، صنوف مختلف تامین کننده مایحتاج مردم بویژه نانوایان محترم و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران که در مدیریت صادقانه، خالصانه ، متواضعانه و در تعامل سازنده با همکاران، با درک بالا نسبت به مدیریت بحران برف ، قاطعیت در امور را دربر داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.
?معنقدم اثر قدم­های با پشتکار و همت شما عزیزان در چندشب گذشته موج می­زند و یفینا این تلاش خالصانه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود که “بقیه الله خیرٌ لکم”
?در ادامه از حمایت و همراهی رسانه های استانی و محلی که الحق و الانصاف بعنوان بازوان توانمند در کنار ستاد مدیریت بحران بودند نیز کمال تشکر را دارم
? جا دارد در خاتمه از تمامی مردم شریف و بزرگوار شهرستان رودسر به جهت کمک ها و مساعدت ها و صبر و بردباری ای که داشتند تقدیر و تشکر نمایم . امیدوارم به عنوان خدمتگزار برای این مردم فهیم توانسته باشیم به نحوی شایسته انجام وظیفه نماییم .
علی وارسته بهدانی
سرپرست فرمانداری رودسر
۹بهمن

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: برای ادامه روند اجرای پروژه سد پلرود و سرعت بخشی به آن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت

اختصاص ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشی به اجرای پروژه سد پلرود فرماندار رودسر با …