چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر عنوان کرد پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه رودسر و املش

فرماندار رودسر عنوان کرد

پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه رودسر و املش

فرماندار شهرستان رودسر، از پیش‌بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش خبر داد و گفت: ۴۰ صندوق نیز برای مناطق صعب العبور پیش‌بینی شده است.

به گزارش همای خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ دکتر محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر، از پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش خبر داد و اظهار کرد: ۱۸۴ صندوق در حوزه شهرستان رودسر و ۷۲ صندوق در حوزه شهرستان املش پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی ۴۰ صندوق اخذ رای برای مناطق صعب العبور این حوزه انتخابیه، افزود: صندوق های اخذ رای بعد از ثبت و ضبط در سامانه انتخابات وزارت کشور، در شعب استقرار پیدا می کنند؛ همچنین هیات‌های اجرایی در مرکز حوزه و بخش‌های فرعی مکلف به انتخاب پنج تا هفت نفر از اعضا برای هر شعبه هستند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه نیروی انسانی اصلی و ذخیره در شعب از سوی هیات‌های اجرایی ظرف یک هفته آینده تعیین و معرفی خواهند شد، تصریح کرد: ستاد بازرسی انتخابات نیز تشکیل خواهد شد و دبیرخانه این ستاد در حال ثبت نام بازرسان است.

حیدری ۱۵ دی ماه را مهلت اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: پس از تایید صلاحیت داوطلبان وارد فاز جدید انتخابات خواهیم شد.

او افزود: از ۷۱ ثبت نامی در حوزه انتخابیه رودسر و املش، در مجموع سه داوطلب انصراف داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش را بر عهده دارند، عنوان کرد: به دنبال تحقق فرامین چهارگانه رهبر انقلاب درباره انتخابات هستیم و لذا برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش می‌کنیم و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

فرماندار رودسر میانگین مشارکت در انتخابات طی دوره‌های گذشته شهرستان رودسر را ۷۱ درصد دانست و بیان کرد: امیدواریم آحاد مردم و نخبگان و اقشار شهرستان مانند گذشته پای کار باشند و با مشارکت بالای خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …