چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : با استیضاح و برخی مصوبات فقط توپ را در زمین دولت نندازند/اگر یک مسئول یک روز هم مسئول باشد بازهم مسئولیت دارد

اختصاصی همای گیلان، مهندس رضا اسلامی که در جمع مدیران و مردم شریف بخش دیلمان و پیرکوه سخن می گفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : هفته دولت فرصتی است که مدیران و مسئولان باید گزارش کار دهند و بهترین زمان برای ادای دین به مردم و خدمت بی منت و صادقانه می باشد.
فرماندار سیاهکل افزود : اگر یک مسئول یک روز هم مسئول باشد بازهم مسئولیت دارد و با اتکا به پروردگار متعال و همکاری و همیاری مردم و با برنامه ریزی صحیح و تدبیر باید امورات شهرستان و مسئولیت خود را با موفقیت و در راستای منافع مردم انجام دهد و فرقی نمی کند چون مسئولیت ها قطعا پایان خواهند یافت.
وی گفت : شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز با نیت پاک خود امنیتی قابل تحسین برای جامعه ایران اسلامی ایجاد کردند و ما باید قدرشناس این عزیزان و مردم باشیم.
رضا اسلامی بیان داشت : این یک نگاه اشتباهی است و نمی توان گفت که امروز وضعیت معیشت مردم به اینجا رسیده مقصرش فقط دولت است ، ما باید بپذیریم قوای مقننه و قضائیه هم در بحث رساندن این وضعیت معیشت مردم مقصر هستند و با امید به خداوند و تلاش دولتمردان ، با برنامه ریزی و تدبیر به همراه صبر و متانت از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد.
فرماندار سیاهکل افزود : تحریم ها می تواند یک موهبت باشد وقتی بتوانیم از طریق این تحریم ها و تهدیدها به خیلی از چیزهایی که قبلا نمی توانستیم برسیم، با تدبیر و تلاش به آن هدف برسیم و بعنوان یک فرصت از آن استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه سوال از ریاست جمهوری اسلامی ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده یک مردم سالاری دینی می باشد تصریح کرد : مردم ما بسیار شریف هستند و نظام را دوست دارند و این مسائل داخلی نیز بر عزم و اراده مردم در پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خللی وارد نخواهد کرد و مطمئن باشید که با این دشمنی کشورهای متخاصم و تحریم های یکجانبه ، مردم ما مقاوم تر و منسجم تر خواهند شد و امیدوارم در این راه با پرهیز از اسراف بتوان به توسعه کشور نیز کمک شایانی نمود.
مهندس اسلامی در ادامه گفت : ان شاا… اکنون که مجلس شورای اسلامی به مسائل کشور هم بصورت ریز و با دقت نگاه
می کند ، با استیضاح و برخی مصوبات فقط توپ را در زمین دولت نندازند و با کمال شجاعت بپذیرند که قوای مقننه و قضائیه هم اشتباهاتی داشته اند در حالی که چند سال پیش نیز هم می توانستند مثل امروز محاکمه این افراد خاطی را پخش کنند .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …