چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: با تلاش و همت توانستیم سیاهکل را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تاکنون به رتبه ۴ برسانیم

اختصاصی همای گیلان: فرماندار شهرستان سیاهکل طی گفتگویی با خبرنگار همای گیلان در خصوص آخرین آمار سرشماری نفوس ومسکن در سیاهکل گفت: طی آزمونی که برگزار شد ، ۱۵ نیروی شهرستان مشخص گردید و ۵ نیرو هم به عنوان ذخیره شناسایی شد.
مهندس اسلامی افزود: در پایان روز اول ، رتبه ۱۴ از میان ۱۶ شهرستان را داشتیم که توانستیم با تلاش فراوان سیاهکل را به رتبه ۹، ۵ و نهایتا امروز به رتبه ۴ برسانیم که البته با اختلاف کمتراز ۱ درصد نسبت به شهرستان سوم در این جایگاه قرارداریم.
وی اضافه کرد: این نهایت هدف ما نیست و قطعا برنامه ریزی ایی که داریم ، به مقام کمتر از ۱ و ۲ راضی نخواهیم شد.
فرماندار شهرستان سیاهکل ادامه داد: در این راه با وجود همه مشکلات موجود در شهرستان از ادارات خواستیم که امکانات را در اختیار سرشماری قرار دهند تا بتوانیم به برنامه ایی که دولت دنبال می کند برسیم.
مهندس اسلامی خاطر نشان کرد: در این مدت با کل مدیران هر ۴۸ ساعت جلسه تعریف شده است که گزارش کار ارائه دهند، ضمن آنکه هر روز جلسه ستاد برگزار می گردد.
نماینده عالی دولت در سیاهکل اذعان داشت: در خصوص منطقه صعب العبور دیلمان هم با برگزاری جلسه با بخشداری و دهیاریها سعی کردیم با درگیر کردن آنها ، بودجه بیت المال را به بهترین شکل برای سرشماری صرف نمائیم و سیاهکل را در باشگاه اینترنتی ها ببینیم و مطمئنیم که با وجود حداقل امکانات ، همت مسئولین ، دهیاران و شوراهای روستا قطعا سیاهکل بر روی سکو خواهیم داشت.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …