چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم/ لزوم رونق بازار هفتگی، و تراز درآمدی شهرستان

 همای گیلان، فرماندار سیاهکل در نشست جلسه تنظیم بازار شهرستان سیاهکل که با محوریت ساماندهی بازار هفتگی شهرستان سیاهکل تشکیل شد ،اظهار کرد: هریک از شهرستانهای گیلان دارای جذابیت بازار محلی خاصی خود را دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل از مناطق توریست پذیر گیلان است گفت: توجه به بازار این شهرستان و توسعه آن و همچنین ارتقا کیفیت تولیدات عرضه دربازار ، از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد .

♻اسلامی اذعان کرد: شهرستان سیاهکل در سالهای نه چندان دور بخاطر سهم خواهى گستاخانه عده ای معلوم الحال غیر قابل تحمل از توسعه ى زیر ساخت هاى شهرى و بین شهرى جامانده است.

♻وی تاکید کرد : همه ما باید با انجام کارهای بزرگ خدا پسندانه البته با برنامه عملیاتى جهت رفاه مردم گام برداریم تا بتوانیم شهرستان را به سمت توسعه پایدار پیش ببریم.

♻فرماندار سیاهکل تصریح کرد: برای ستاندن حق ، لکنت زبان نداریم . انسان خیلی محافظه کار از دو حالت خارج نیست، یا دچار خلاءهای اقتصادی و … بوده و یا به بزرگ نمایی خود مشغول است و یک مدیر مدبر باید با قاطعیت و مشورت پذیری آنچه که به نفع مردم و جامعه است را باقدرت انجام دهد.

♻وی گفت ما مسئولین در کار باید از دروغ بپرهیزیم

♻اسلامی اضافه کرد: دروغ در کوتاه مدت ضایع کننده و در بلندمدت انسان را ویران خواهد کرد.

♻اسلامی با اشاره به اینکه تراز درآمدی شهرستان سیاهکل نسبت به شهرهای همجوار پایین است افزود: با رونق بازار هفتگی و محلی این شهرستان، تراز در آمدی و اقتصادی این شهرستان نیز رشد قابل ملاحظه ای خواهد کرد.

♻اسلامی با تاکید بر اینکه در توسعه بازار محلی سیاهکل با نگاه تجارى سازى و برند سازى محصولات تولیدى شهرستان جاى خود را در سطح استان باز کند تصریح کرد:بهداشت و عرضه محصو لات سالم از جمله مرکبات ،گوشت و میوه و…. و نیز تمام محصولات بازاز باید در نظارت و توسعه بازار مورد توجه قرار گیرد.

♻ فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه توریست ها در حین ورود در شهرستان ها به بازارهای محلی توجه ویژه ای دارند، اضافه کرد: علاوه بر اینکه شور و نشاط در بازارهای محلی حفظ شود ، عرضه محصولات تازه و سالم نیز باید در جهت حمایت از تولید داخلی شهرستان جدی گرفته شود .

♻اسلامی با تاکید براینکه امنیت و آرامش بازار حفظ شود اظهار کرد: مقوله ساماندهی از سوی شهردار و شورای شهر را باید با اهمیت توصیف کرد .

♻فرماندارسیاهکل خاطر نشان کرد :باید اذعان کرد که حمایت از بازار هفتگی ازجمله برنامه هایی است که مورد توجه فرمانداری این شهرستان نیز قرار دارد و ما همواره از کار کارشناسی و کاری که به نفع مردم شهرستان سیاهکل باشد حمایت خواهیم کرد

♻وی در پایان تاکید کرد :همه مسولین ذی ربط باید بیش از پیش به این مقوله مهم جهت ارتقاء درآمد و اقتصاد این شهرستان تلاش نمایند

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …