چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل تاکید کرد ؛ تسریع در پروژه جمع آوری آب های سطحی مرکز شهر سیاهکل

همای گیلان، مهندس رضا اسلامی در نشست مدیران و دستگاه های خدمات رسان و اعضای کمیته حفاری شهرستان با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با پروژه عمرانی جمع آوری آب های سطحی مرکز شهر گفت : روسای این ادارات در هر ساعت از شبانه روز موظفند در صورت نیاز ، با کمک به شهرداری سیاهکل نسبت به تسریع در تکمیل و اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی همکاری لازم را داشته باشند و شهرداری سیاهکل نیز به صورت سه شیفت در طول شبانه روز در راستای تسریع در اتمام این پروژه حرکت نماید.
فرماندار سیاهکل افزود : از گذشته در زمان اوج بارش باران و برف ، عبور و مرور در خیابان اصلی شهر سیاهکل مشکلات زیادی برای شهروندان محترم ایجاد کرده بود که مقرر شد شهرداری سیاهکل با اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی نسبت به رفع این معضل اقدام کنند که الحمد ا… این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا می باشد البته در زمان اجرای این پروژه لازم است هماهنگی هایی در بین دستگاه های مسئول و خدمات رسان بوجود آید .
رضا اسلامی افزود : ادارات مرتبط با اجرای این پروژه عمرانی اعم از آب ، برق ، گاز و تلفن مکلفند در اسرع وقت به تشکیل یک تیم خدمات رسان اقدام کنند تا در صورت اعلام نیاز شهرداری سیاهکل و در زمان لزوم به فوریت این تیم به محل اعزام گردد.
فرماندار سیاهکل با تاکید برتسریع در اجرای این پروژه و به جهت پیشگیری از بروز هر گونه حادثه بیان داشت : شهرداری سیاهکل موظف است در جهت تسریع در کار و پیشگیری از بروز هر گونه حادثه با همکاری پلیس راهور اقدامات و تمهیدات لازم در روان سازی ترافیک در محل اجرای پروژه را فراهم نماید و دستگاه های خدمات رسان مرتبط با کمیته حفاری نیز مکلفند بصورت شبانه روزی در زمان لزوم با شهرداری سیاهکل همکاری نمایند.
در این نشست مقرر گردید به جهت در پیش بودن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع) اجرای این پروژه در ایام تاسوعا و عاشورا موقتا غیرفعال و شهرداری سیاهکل نیز نکات ایمنی در مسیر تردد عزاداران را رعایت نماید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …