چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : تمامی دهیاران و شوراها موضوع آموزش را جدی بگیرند/ اعلام آماده باش به تمامی ادارات و دهیاران و شوراها در خصوص بارش برف سنگین

اختصاصی همای گیلان: فرماندار سیاهکل در جمع شوراها و دهیاران بخش مرکزی که با حضور دکتر قلی پور (مدیرکل بیمه اجتماعی روستایی و کشاورزی ، عشایری و…) تشکیل شد گفت : تمامی دهیاران و شوراها موضوع آموزش را جدی بگیرند و دولت تدبیر وامید برنامه های مانند طرح تکاپو و طرح بیمه های روستایی و بوم گردی و…. بسیار خوبی در بحث احیای روستاها و کم کردن اختلاف تراز درآمدی روستائیان میتواند موثر ثمر واقع شود .

فرماندار سیاهکل در ادامه گفت: ما پیگیر مصوبات سفر اخیر استاندار محترم در سطح استان هستیم ، و در این زمینه کمیته ای را در شهرستان جهت پیگیریهای آن مصوبات تا حصول نتیجه هستیم

اسلامی در ادامه این جلسه عنوان کرد: طبق گزارشهای هواشناسی ما طی ۱۵تا ۲۰ روز آینده از نعمت برف سنگین بهره مند میشویم و از هم اکنون به تمامی ادارات و دهیاران وشوراها این آماده باش را اعلام میکنم ، که کمترین سختی و مشقت باید متوجه مردم باشد .

در ضمن که به هریک از دهستانها از طرف فرمانداری یک تیغه برف روب خریداری شده است که تا قبل از رسیدن نیروهای راهداری تا حدودی بتواند شریانات و راه های اصلی را باز گشایی نمایند .

اسلامی گفت: ما در رابطه با پوشش بیمه های روستای رتبه ششم را داریم و به این نباید بسنده کنیم و حضور مدیرکل محترم را در شهرستان مغتنم میشماریم و حداکثر بهره وری را از این طرحها در شهرستان مطالبه گر هستیم .

اسلامی عنوان کرد: اگر به مقوله فرهنگ بی تفاوت باشیم در همه زمینه ها آسیب پذیر خواهیم بود .

فرماندار سیاهکل در ادامه عنوان کرد یکی از مشکلات فرهنگی شهرستان سیاهکل اینست که سالهاست سینما ندارد و بنده به جد پیگیر تکمیل ساختمان سینما شهر سیاهکل هستم و اعتبارات خوبی هم با همکاری نماینده محترم مجلس دریافت کرده ایم و بزودی شاهد افتتاح این سینما خواهیم بود .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …