چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل :حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی در مدیریت خانواده می باشند


همای گیلان، فرماندار سیاهکل در دیدار با بانوان شاغل در ادارات شهرستان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و میلاد با سعادت حضرت امام خمینی (ره) با تبریک این روز اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای مردان و زنان عالم و حضرت امام خمینی (ره) نیز جهان را از تک قطبی و تک صدایی نجات داد.
محمود صوفی با اشاره به دوران جاهلیت اعراب و نوع نگاه غلط آن به زنان و دختران تصریح کرد : در زمانی که داشتن دختر توسط اعراب جاهلیت مایه ننگ عنوان می شد ، میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و فلسفه وجودی این میلاد که به الگویی برای تمام مردان و زنان عالم گردید و امروز آن حریت ، ولایت پذیری و تربیت فرزندان توسط آن حضرت در جامعه الگو می باشد.
وی افزود : حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی در مدیریت خانواده می باشند و بانوان در این عصر حاضر که فضایی برای جوانان تحت عنوان فضای مجازی تعریف شده است و تاثیرگذار در زندگی امروزی خانواده ها شده است ، خانواده ها باید با آزادی برگرفته از مکتب الهی در جهت انتقال فرهنگ و بسیاری از ارزش های انقلاب حرکت کنند و انتقال فرهنگ و احترام به دیگران باعث نهادینه شدن فرهنگ خانواده و تحکیم بنیاد آن می شود.
فرماندار سیاهکل ارتقای سطح مدیریتی بانوان در ادارات شهرستان را متذکر و تصریح کرد : انتصاب بانوان به پست های مدیریتی باعث نهادینه شدن فرهنگ خانواده می شود و هر زمان که کار و امور مدیریتی به بانوان سپرده شد آن کار به نحو احسن انجام گرفت و این یکی از تدبیر های بانوان می باشد.
محمود صوفی عصر حاضر را عصر توسعه و عصر ارتباطات دانست و افزود : اجتماع امروز جامعه ما با واقعیتی به نام انقلاب چهارم و انقلاب ارتباطات مواجه است که در آن رشد تکنولوژی های نوین در عرصه ارتباط جمعی نمایان گشته است و یقینا بانوان و مدیران خانواده ها در مدیریت کردن این جامعه در حال توسعه باید با بروز رسانی سواد و علوم رسانه ای خود در فضایی آموزشی به تربیت فرزندان خود بپردازند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …