چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل خبر داد احداث جاده اختصاصی کارخانه سیمان سبز در سیاهکل

همای گیلان:فرماندار سیاهکل از احداث جاده اختصاصی کارخانه سیمان سبز به منظور جلوگیری از تردد کامیون‌های حمل سیمان در محور سیاهکل ـ دیلمان خبر داد.
download

رحیم حیدری امروز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده سیاهکل ـ دیلمان از سال گذشته اظهار کرد: بتن‌ریزی مسیر مذکور در حال انجام است.

وی به آماده‌سازی بخش‌هایی از جاده مذکور اشاره کرد و افزود: ماه آینده دیگر بخش‌های جاده سیاهکل ـ دیلمان آماده‌سازی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه کارخانه سیمان دیلمان با سرمایه‌گذاری بسیار ایجاد شده است، تصریح کرد: باید به دنبال برطرف کردن مشکلات کارخانه مذکور باشیم.

فرماندار سیاهکل از تعریض و برطرف کردن پیچ‌های پر خطر جاده سیاهکل ـ دیلمان خبر داد و بیان کرد: آسفالت محور مذکور در حال انجام است.

وی با اشاره به احداث جاده موازی محور سیاهکل ـ دیلمان، یادآور شد: تملک اراضی برای احداث جاده مذکور در حال انجام است و جاده موازی برای تردد اختصاصی کامیون‌های کارخانه سیمان دیلمان احداث می‌شود.

حیدری احداث جاده موازی سیاهکل ـ دیلمان را در راستای کاهش بار ترافیکی این مسیر عنوان کرد و گفت: احداث مسیر مذکور در افزایش ایمنی خودروهای بومی و مسافران تاثیرگذار است.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه کارخانه سیمان دیلمان به دلیل شلوغی جاده‌ها از ابتدای نوروز امسال تعطیل است، اظهار کرد: ابتدای اردیبهشت ماه امسال فعالیت کارخانه مذکور دوباره آغاز می‌شود.

این مسئول، راه‌اندازی کارخانه سیمان دیلمان را با رعایت ضوابط زیست‌محیطی دانست و گفت: بخشی از فیلترهای ویژه جذب گردوغبار در کارخانه مذکور نصب شده و بخش دیگر در حال نصب است.

وی به آماده شدن محور سیاهکل ـ دیلمان تا یک ماه آینده اشاره کرد و افزود: تابستان امسال مسیر مذکور در خدمت مسافران است.

حیدری در ادامه با اشاره به ورود ۱۰۰ هزار گردشگر در نوروز امسال به سیاهکل، خاطرنشان کرد: جلسه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در راستای فراهم کردن مقدمات سفر گردشگران به سیاهکل تشکیل شد تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار سیاهکل به بازرسی دستگاه‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری و پذیرایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: کشیک‌های شبانه‌روزی اداره‌ها با تولیت شهرداری‌های سیاهکل و دیلمان برای پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان آماده بودند.

وی با بیان اینکه ۶ مورد تصادف نوروز امسال در جاده سیاهکل اتفاق افتاد، تصریح کرد: تصادفات مذکور خسارتی بود و تصادف جرحی و … نداشتیم.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …