چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل درجمع خبرنگاران: در فکر خدمت رسانی به مرم هستم/ ازحرکات پوپولیستی دوری میکنم/ پروژه های کمتراز ۳۰ میلیون را در افتتاحیه ها لحاظ نخواهم کرد

اختصاصی همای گیلان: فرماندار سیاهکل از خبرنگاران شهرستان سیاهکل تجلیل کرد.

فرماندار سیاهکل در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روزخبرنگار اصحاب رسانه را هدایت گر سطح فکری و ترقی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد خبرنگاران میتوانند برای جامعه مفید باشند.
اسلامی افزود: رسالت خبرنگاری اهمیت بسیاری دارد و این می تواند در طرح آمارنفوس مسکن که در سال آتی شروع خواهد شد با اعلام صحیح آمار توسط خبرنگاران بروز یافته واین برای توسعه بسیارمفید خواهد بود.
وی اضافه کرد: در انتساب اخبار به افراد باید دقت شود و در ارائه آن علاوه بر صحت خبر مصلحت جامعه و کشور نیز باید در نظر گرفته شود.

photo_2016-08-09_17-54-44
فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه مردم به خبرنگاران اعتماد دارند بیان داشت: خبرنگاران نیز می بایست با دقت در اطلاع رسانی در چارچوب اعتماد گام برداشته تا موجب سلب اعتماد و اطمینان مردم نگردند.
اسلامی گفت: کشور ما دارای وسعت بالایی است و بحمدلله منابع انسانی امینیت بالایی را در کشور ایجاد نمودند و همه اینها درلوای داشتن رهبر فرزانه می باشد.
وی به انتخابات سال آتی اشاره و اظهار داشت: این انتخابات یک پروژه ملی است و باید به درستی مدیریت شود .
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر درسطح کشور در بخش شوراها تعیین می شوند و ۱ نفر هم به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد اضافه کرد: انتخابات برای کشور بسیار قابل احترام است و باید تحمل بازنده ها نیز بالا رود و این توسط خبرنگاران و ارتقای بار علمی انجام می گیرد.
اسلامی خبرنگاران را افتخار یک کشور دانست که یک اهرم سیاست نیز به شمار می روند و سیاست های خارجی را به راحتی می توانند اعمال کند .
وی از خبرنگاران تقاضا نمود اخبار سیاهکل را به درستی اطلاع رسانی کنید که این شهرستان جای زیادی برای پیشرفت دارد.
فرماندار سیاهکل به موضوع برجام نیز اشاره کرد و افزود: در بحث برجام باید انصاف را رعایت کرد ، چند سال قبل همیشه پرونده حمله به ایران در دست آنها بوداما در مقابل اقتدار کشور باحمایت بسیج،سپاه تلاش دولت و داهیانه ی رهبری نتوانستند کاری انجام دهند و در جنگ حقوقی هم برنده میدان شدیم، به دنیا فهماندیم ما افراد صلح طلبی هستیم و مظلومیت کشور را به عرصه ظهور رساندیم.
اسلامی افزود: دولت تدبیر و امید زحمت خود را کشید و در چارچوب افکار رهبری کار کرد و پیروز میدان شد .
وی با بیان اینکه نباید برجام را کوچک برشمرد خاطر نشان کرد: عده ایی که منافع آنها در خطر است علاقه ایی به موفقیت برجام ندارند.
وی بیان داشت: در شهرستان سعی کردیم با حضور خود کمک های خوبی انجام دهیم ، ساعت حضور مدیران افزایش یافته و سطح پاسخگویی به مردم بسیار بالا رفته است.
رضا اسلامی با اشاره به اینکه از حرکات پوپولیستی دوری میکنم اضافه کرد: ما در فکر حل مشکل و کمک در جهت مسائل امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی گام بر میداریم و اینها در عمل مشخص می شود.
نماینده عالی دولت در سیاهکل اظهار داشت: پروژه های خوبی در هفته دولت از جمله کشتارگاه نیمه صنعتی دیلمان که توسط یک سرمایه گذار قوی انجام شد، پروژه حمل و نقل، پروژه پمپ بنزین در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و پروژه کمتر از ۳۰ میلیون را به شخصه، لحاظ نخواهم کرد.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه جناح خاصی را دنبال نمی کنم بیان نمود: دوست دارم در بحث معیشت مردم گام های خوبی برداشته و در چارچوب سیاستهای دولت کار کنم و در این راستا نشست های خود را با افراد جوان دنبال خواهم کرد.

photo_2016-08-09_17-54-11 photo_2016-08-09_17-54-17 photo_2016-08-09_17-54-20 photo_2016-08-09_17-54-22 photo_2016-08-09_17-54-26 photo_2016-08-09_17-54-35 photo_2016-08-09_17-54-39

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …