چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در آیین افتتاحیه راهدارخانه خشک آب : شهرستان سیاهکل حالت یک کارگاه راه سازی را به خود گرفته / راهدارخانه خشک آب سازه پدافند غیرعامل شهرستان

ساختمان راهدار خانه خشک آب واقع در مسیر جاده سیاهکل – دیلمان که سالیان سال رها شده و بلا استفاده قرار گرفته بود، با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان پس از مرمت و بهسازی با حضور فرماندار سیاهکل ، رییس سازمان حمل و نقل استان گیلان و نماینده لاهیجان و سیاهکل افتتاح و بهره برداری شد .

همای گیلان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری سیاهکل، فرماندار سیاهکل در جلسه بررسی روند افتتاح و بهره برداری از راهدارخانه خشک آب در محل فرمانداری سیاهکل ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت تدبیر امید به شهرستان سیاهکل ، گفت : روند توسعه منطقه سیاهکل با همکاری مدیران استانی را به جایگاهی رسانده که حداقل نیازمندی ها و رفع کمبود ها در شهرستان احساس شود .

رضا اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سیاهکل حالت یک کارگاه راه سازی را به خود گرفته ، گفت : خوشبختانه پروژه های عمرانی در شهرستان سیاهکل با پیگیری نماینده لاهیجان و سیاهکل روند رو به جلو دارد .

فرماندار سیاهکل سفر دو روزه استاندار گیلان به سیاهکل را سفری بی نظیر دانست و بیان داشت : در این سفر استاندار گیلان با دقت به پروژه های و نیازمندی های سیاهکل اشراف پیدا کرده و قول مساعدت های در تمام زمینه هایی که نیاز شهرستان برای توسعه احساس می شد از وی داشتیم .

اسلامی راهدارخانه خشک آب را یکی از نقاط استراتژیک در شهرستان برشمرد و گفت : این راهدار خانه با عنایت استاندار گیلان و همکاری های ادارات کل مسکن شهرسازی ، راهداری و هلال احمر استان گیلان و فرمانداری سیاهکل با مبلغ ۹۰ میلیون تومان دوباره راه اندازی شد .

نماینده عالی دولت در سیاهکل در آیین افتتاحیه این راهدارخانه در ارتباط با کاربری این واحد اداری گفت: این واحد اداری و ساختمانی که می توان آن را یک سازه پدافند غیرعامل شهرستان نیز برشمرد ، جهت استفاده مشترک نیروی انتظامی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعیت هلال احمر است که به جهت تامین امنیت جاده سیاهکل- دیلمان و پوشش مسیر در مواقع بحرانی بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

در ادامه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان گیلان در آیین افتتاحیه راهدار خانه خشک آب از زحمات فرماندار شهرستان سیاهکل برای راه اندازی دوباره این راهدارخانه تشکر کرد و گفت : هدف از ایجاد این راهدارخانه حل بحران های موجود در این مسیر بوده است .

محمدرضا نازک کار با اشاره به ریزش بهمن و بسته شدن راه دسترسی این مسیر ، گفت : این راهدارخانه با فاصله ۱۵ کیلومتری از راهدارخانه ابی نام قرار داشته و در زمان بهمن جرو مهمترین محل استقرار نیروها برای باز شدن مسیر در کوتاه ترین زمان خواهد بود.

در ادامه شما را به دیدن گزارش تصویری ” سید محمد کیایی جمالی ” از جلسه و آیین افتتاح این راهدارخانه دعوت می کنیم

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …