چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید: شهرستان سیاهکل ۱۰۱٫۵ درصد مشارکت داشت/ انتخابات بدون کوچکترین تنش و مشکلی برگزار گردید

اختصاصی همای گیلان:فرماندار سیاهکل در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ضمن تبریک حلول ماه رمضان به حضار و توفیق بهره گیری از برکات این ماه گرانقدر گفت : از ایام مهم و سرنوشت ساز انتخابات عبور کردیم و به لطف خداوند و به یمن حضور مردم ، این انتخابات نیز برگ زرینی به کتاب قطور انقلاب اسلامی اضافه کرد و خرسندیم که مردم عزیز ما با مشارکت حداکثری خود سربلندی نظام را نشان دادند و در شهرستان سیاهکل نیز انتخابات بدون کوچکترین تنش و مشکلی برگزار گردید و خداوند را شاکریم.


رضا اسلامی افزود : شهرستان سیاهکل ۱۰۱٫۵ درصد مشارکت داشت یعنی بیشتر از صد در صد و جمعیت شناوری در شهرستان در زمینه انتخابات جذب کردیم .۵۲٫۷ از مجموع کل آرای صحیح و به صندوق ریخته شده به آقای روحانی رای دادند و ۶٫۳ درصد بیشتر از سال ۹۲ به دکتر روحانی رای دادند و این امر نشان می دهد که مردم به نظام علاقه دارند و عشق می ورزند و به نوعی هم ، مسوولیت ما دولتمردان و دولتی ها را سنگین می کنند و به نوعی به ایده ها و تز ارایه شده سیستم رای دادند و توقع دارند و توقعشان هم بحق است.
وی اضافه کرد : توقعشان همان دغدغه ای است که رهبر معظم انقلاب در خصوص معیشت و بالا بردن سطح تراز درآمدی مردم دارند و وظیفه ما این است که رفع دغدغه کنیم به گونه ای که به درآمد مردم کمک کنیم تا جوانان ما ازدواج کنند و از میزان آسیب های اجتماعی کاسته شود و به همان نسبت مقدار پرونده ها در دادگستری ها کاهش یابد.
فرماندار سیاهکل در بخش دیگری از سخنان خود به دومین جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت : رفع موانع در بخش تولید و صنعت یکی از اقداماتی است که در دولت یازدهم شکل گرفت و ما باید در دولت دوازدهم نیز به جد این موارد را پیگیری کنیم.
وی خاطر نشان کرد : در این جلسه همه ی دستگاهها و نهادهایی که مرتبط با امور اشتغال هستند حضور دارند و هدف از این جلسه تصمیم گیری صحیح برای رفع موانع و خدمتگزاری به مردم است.
اسلامی گفت : کمک به کارآفرینان و تسهیل کردن شرایط برای سرمایه گذاران از وظایف ماست تا با حمایت از آنان بتوانیم اشتغالزایی را رقم زده و معضل بیکاری را مرتفع نماییم.
وی تاکید کرد : توصیه بنده به دستگاههای دولتی این است که پذیرای کارآفرینان در زمینه طرح های اشتغالزا باشند ، طرحهایی که مرتبط به کشاورزی ، بهزیستی ، تعاون و غیره هستند و این طرحهای توجیهی بررسی و کارشناسی شود .طرحها باید پختگی لازم را برای مطرح کردن داشته باشند و این طرحها پس از گذراندن آن مراحل کارشناسی در ادارات در مرحله نهایی به اینجا آورده می شود و تصمیم گیری برای ارایه تسهیلات خواهد شد .
وی ادامه داد : بدین صورت هیچ سو استفاده ای در خصوص تسهیلات نخواهد شد و موانع نیز مرتفع خواهد شد.
فرماندار سیاهکل اضافه کرد :امیدوارم که با بهره گیری از تمامی پتانسیل های این شهرستان با هم افزایی و همدلی ، شهرستان سیاهکل را که رتبه شانزدهم را دارد و ۵۰ درصد مشکل مردم اینجا نیز از معیشت ضعیفی برخوردارند را مرتفع کنیم ./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …