چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه تودیع:مدیریت خوب استاندار،تلاش نماینده شهرستان وهمت مدیران شهرستان عامل سربلندی اینجانب در انجام وظیفه بوده است

همای گیلان:فرماندار سابق سیاهکل در این جلسه گفت : این شهرستان از حیث وسعت (۱۰۴۸ کیلومتر) چهارمین شهرستان استان گیلان می باشد.

SAM_0456

حاجتی افزود : سیاهکل از جهت سیاسی و اجتماعی هم در شرایط خوبی قرار دارد و در انتخابات سال گذشته که دغدغه مهم رهبری هم بود همگام با سایر شهرستانها حماسه آفرید و از نظر حضور در پای صندوق های رأی (با ۱۰۷ درصد) حائز مقام نخست در سطح استان شدیم.

وی یادآور شد : حضور مردم در روز جهانی قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در سیاهکل   چشمگیر بود.

ضمن آنکه در بحران های برف و سیل نیز با مدیریت خوب استاندار محترم و پیگیریها و تماس های تلفنی ایشان ،تلاش نماینده شهرستان وهمت مسئولین شهرستان سربلند بیرون آمدیم.

فرماندار سابق سیاهکل بیان داشت: در خصوص ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی نیز با موفقیت عمل نموده ایم و تاکنون در حمل و نقل هم افزایش نرخ نداشتیم.

حاجتی خاطر نشان کرد : علیرغم کمبود اعتبارات خدمات خوبی در این شهرستان انجام یا در حال اجرامی باشدکه با راه اندازی جاده سراوان به سیاهکل موجب خروج شهرستان از بن بست خواهید شد.

وی افزود : پل هم سطح بازکیاگوراب نیز از جمله پروژه هایی است که امسال به بهره برداری رسید بیمارستان ۳۲ تختخوابی سیاهکل هم با حمایت های نماینده محترم و استاندار مغرز با تزریق ۳ میلیارد پول روند ساخت آن رو به اتمام است و درمان بسته ۱۰ تختخوابی دیلمان نیز عنقریب افتتاح خواهد شد  فرماندار سابق سیاهکل در ادامه به بحث مشکل جاده سیاهکل به دیلمان که از تخریب ماشینهای حمل سیمان حادث شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون در دو بخش ۵/۳ کیلومتری و ۱۱ کیلومتری در حال اجراست.

حاجتی یادآور شد : در این مدت کوتاه (کمتر از ۱۵ ماه )از کار کردن با آقای ندیمی بدلیل پیگیریها و دلسوزیهایشان و اینکه حتی در بحث انتخابات یک خواسته شخصی از من نداشتند و حتی علیه کسی به بنده سفارش ننمودند ، لذت بردم.

امام جمعه سیاهکل :حاجتی فرماندار صادق،محبوب ومردمی بود

در ادامه امام جمعه سیاهکل از جانب خود و همه مردم سیاهکل از حاجتی تشکر نمود و صفات اخلاقی وی از جمله صداقت ، سادگی ، محبوبیت ، مردمی بودن را مورد ستایش قرار داد.

شیدایی در ادامه برای حیدری فرماندار جدید سیاهکل که از قشر دانشگاهیان می باشد آرزوی موفقیت کرد.

SAM_0429 SAM_0431 SAM_0433 SAM_0437 SAM_0439 SAM_0441 SAM_0443 SAM_0445 SAM_0448 SAM_0449 SAM_0451 SAM_0452

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …