چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت : خروجی جلسات فرهنگی مرتبط با جوانان باید افزایش اشتغال ، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی باشد

 همای گیلان:محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به اقدامات و خدمات صورت گرفته در ایام شیوع کرونا ویروس در شهرستان سیاهکل اظهار داشت : جوانان در این ایام خدماتی انجام دادند و احساس مسئولیت کردند و خروجی این احساس مسئولیت در کنار تلاش شبانه روزی کادر درمانی ، جامعه پزشکی ، پرستاری و اعضای ستاد مبارزه با کرونا ، موفقیت ها یی بود که بدست آمد تا شهرستان سیاهکل با توجه به شاخص های بررسی شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا بعنوان شهرستان سفید اعلام شود.

وی در ادامه افزود : دارای جامعه ای هستیم که قشر اعظم آن را جوانان تشکیل می دهند و پتانسیل بالایی دارند و انتظار داریم تا در جهت پویایی جامعه ، رشد ، افزایش شاخص های بهره مندی دستگاه های متولی ، از نظرات و طرح هایی که باعث ایجاد اشتغال در جامعه می شود از ظرفیت و پتانسیل این جوانان استفاده شود.
فرماندار سیاهکل افزود : اداره ورزش و جوانان مشخص نماید که در رابطه با قشر جوان چه تعداد جلسه و مصوبه داشته است و این مصوبات نیز پیگیری شود تا خروجی جلسات فرهنگی مرتبط با جوانان ، افزایش اشتغال، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی باشد .

در این جلسه طبق گزارش اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیاهکل، تاکنون بابت مشاغل خانگی و طرح های روستایی و فراگیر ( سامانه کارا) مبلغ بیست و یک میلیارد و هشتادچهار میلیون و دویست هزار تومان تسهیلات پرداخت شده است و برای ۵۵۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین طبق گزارش بنیاد شهید و امور ایثار گران در سال ۹۸ تعداد ۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به فرزندان ایثارگران پرداخت شده است.
با کانال همای خبر همراه باشیدhiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …