چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد : انجمن خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز در شهرستان فعال شود

همای گیلان:فرماندار سیاهکل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: فرهنگیان در بین اقشار جامعه تاثیرگذار هستند و با تلاش فرهنگیان و در سایه فضای همدلی ، تعامل و برنامه ریزی در شهرستان ، باعث شد تا موفقیت هایی در بخش تحصیلی دانش آموزان به وجود بیاید.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه ، اعضای این شورا و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل در سالن شهید آوینی این فرمانداری برگزار شد.

فرماندار سیاهکل در ابن جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و پرورش در زمان شیوع کرونا ویروس ، اظهار داشت: در موضوع کرونا ویروس و پسا کرونا که با همکاری مردم موفقیت هایی با تلاش مسئولان و مدافعین سلامت به وجود آمد اما رسانه های معاند خارجی به گسترش فضای تخریب بر علیه مسئولان و مدافعین سلامت اقدام نمودند که انتظار است در ایام اوقات فراغت با استفاده از تجربه و ظرفیت اساتید رسانه ای و افراد اهل فن ، فضایی تعریف شود تا نوجوانان و جوانان استفاده درست از فضای مجازی را آموزش ببینند و سواد رسانه ایی آن ها افزایش پیدا کند که این حرکت ، توطئه های دشمنان را که برای انحراف افکار عمومی در تلاش هستند خنثی خواهد شد.

وی بیان داشت : مطالبات و خواسته های مردمی باید بر اساس قوانین و امکانات موجود به درستی پاسخ داده شود و سعی و تلاش امام جمعه محترم و اعضای محترم شورای تامین بر حل مشکلات ، توسعه زیر ساخت ها و امکانات شهرستان است و در سایه همدلی ، مودت و وحدت و بدور از قضاوت های زودهنگام ، شهرستانی توسعه یافته محقق خواهد شد.
محمود صوفی در ادامه بر فعال نمودن انجمن خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز در شهرستان تاکید کرد.

قابل ذکر است در این جلسه بنا بر گزارش رحمت دیانتی مدیر آموزش و پرورش سیاهکل ، ۸۳ درصد از دانش آموزان پایه چهارم متوسطه دوم در حوزه بخش مرکزی شهرستان در امتحانات نهایی این مقطع موفق به کسب رتبه قبولی شده اند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …