چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان تاکید کرد ؛ ورزش های بومی و محلی می تواند احیا گر فرهنگ ایرانی و اسلامی ما باشد

همای گیلان:شورای ورزشی شهرستان سیاهکل با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئولین و هیئت های ورزشی شهرستان و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل برگزار گردید.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان با بیان این مطلب که ورزشی های بومی و محلی احیاگر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما می باشد ، اظهار داشت : خیلی از بازی های بومی و محلی ما ریشه فرهنگی و مذهبی دارند که احیاء و حمایت از این ورزش ها می تواند از برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی پیشگیری کند و به مثابه ابزاری جهت حفظ هنجار های فرهنگ غنی و ارزش های اسلامی باشند.

وی افزود : ورزش های بومی و محلی یک روش و تاکتیک ابزار دفاع نرم در مقوله جنگ نرم است و احیای ورزش های بومی و محلی و تسریع در افتتاح خانه های ورزش روستایی باید از جمله مصوبات این جلسه و در اولویت ورزش و جوانان شهرستان باشد.

فرماندار سیاهکل در ادامه اظهار داشت : توجه به ورزش، هیئت های ورزشی ، پویایی ورزش و جوانان مدنظر دولت محترم و بنده است و انتظار دارم که مصوبات این جلسه و امکانات و تجهیزاتی که در این جلسه توسط مدیرکل محترم ورزش و جوانان اعلام گردید توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود تا این امکانات و تجهیزات جدید ورزشی به رشد و توسعه ورزش شهرستان بیانجامد .

ایشان افزودند : انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان در کنار ورزش به مقوله نیازهای جوانان نیز توجه ویژه ای نماید و از این قشر عزیز نیز حمایت های بیشتری در امر ازدواج ،اشتغال و اوقات فراغت نمایند .

ایشان در پایان ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرستان که در همه ابعاد پشتیبان مسئولین شهرستان ، فرمانداری و مردم عزیز بوده و هستند بیان نمودند کلیه کارهای عقب مانده شهرستان بدلیل همگرایی و وحدت بین اعضای محترم شورای تامین و مسئولین در حال پیگیری و حل می باشد که این امر باعث رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …