چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل  در جمع کاروان خبری دهه فجر :  ۲۶ پروژه عمرانی سیاهکل  با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح وبه بهره برداری خواهد  رسید

اختصاصی همای گیلان:کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان  در راستای اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی  وارد شهرستان سیاهکل شد .

DSCN1939

در این جلسه پس از صحبت های مصفا دبیر کمیته  اطلاع رسانی،داداشی  مشاور استاندار و مدیر عامل خانه مطبو عات  گفت : یکی از اهداف کمیته اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت برای مردم و دلگرم کردن مردم به نظام است .

داداشی افزود : امروز اولین روز سفرستاد خبری است  از نزدیک با مشکلات خصوصا ” صنعت آشنا شدیم . محاسن و معایبی داشت که با نگاه تیز بینانه اصحاب رسانه جهت رفع آنها وارد عمل خواهیم شد .

در ادامه فرماندار سیاهکل  طی سخنانی گفت :  دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است، و ما با غول اطلاعات و رسانه غرب روبرو  هستیم و اینجاست که وظیفه خبر نگاران بسیار پر رنگ تر جلوه می کند .  و با  اطلاع رسانی صحیح خود می توانند اخبار کذب آنها را برملا کنند  .

حیدری افزود : دشمن با شانتاژ خبری همواره می خواهد  دستاوردهای ایران اسلامی را زیر سوال ببرد  و ما وظیفه داریم این مسئله را به گوش مردم برسانیم که ایران اسلامی توانسته در بسیاری از زمینه ها منشآ خدمات شایان توجهی باشد .

حیدری در ادامه از افتتاح ۲۶ پروژه فرهنگی، بهداشتی و عمرانی با اعتبار۱۲میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: دهه فجر امسال بیمارستان ۳۲ تختخوابی سیاهکل افتتاح می‌شود  که این پروژه حسب نیاز سنجی از مهمترین خواسته های مرددم تلقی می شود .

وی  خاطر نشان کرد :تعداد دانشجویان ما امروز به ۴ میلیون نفر رسیده که این رقم در زمان طاغوت ۱۵۴ نفر بوده است . همچنین تا سال آینده وابستگی نفتی به  ۳۰ درصد خواهد رسید این در حالیست که قبل از انقلاب تنها ۶ میلیون بشکه نفت درروز تولید می کردیم .

DSCN1946 DSCN1923 DSCN1929 DSCN1930 DSCN1931 DSCN1933 DSCN1937 DSCN1938  DSCN1940 DSCN1943 DSCN1944

About سردبیر ارشد

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …