چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در دیدار با دهیاران بخش مرکزی شهرستان تاکید کرد ؛ رعایت قوانین و مقررات در زمان صدور مجوز احداث بنا و پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز

اختصاصی همای گیلان:فرماندار سیاهکل در دیدار با دهیاران بخش مرکزی شهرستان تاکید کرد ؛

رعایت قوانین و مقررات در زمان صدور مجوز احداث بنا و پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز

فرماندار سیاهکل در دیدار با دهیاران بخش مرکزی که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان برگزار گردید ضمن تبریک هفته محیط زیست اظهار داشت : هر جامعه ایی که به محیط زیست و منابع طبیعی اهمیت قائل شد ، آن جامعه توسعه یافت و انتظار است که شوراهای اسلامی و دهیاران نیز به مانند گذشته با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی نسبت به حفظ و ارتقای فرهنگ محیط زیست تلاش ویژه داشته باشند .

ایشان رعایت قوانین و مقررات و پاسخگوئی مسئولانه را متذکر و افزودند: لازم است ادارات و دهیاری های شهرستان تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به موقع را سرلوحه امور خود قرار دهند و در جهت رفع دغدغه های اهالی شریف روستاها اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود : تمامی دستگاه های خدمات رسان باید قبل از هرگونه حفاری در زمان اجرای پروژه در شهرستان ، از کمیته حفاری مجوز لازم را اخذ نمایند و پس از اجرای پروژه نیز نسبت به لکه گیری و یا آسفالت آن مسیر ( اجرای پروژه) اقدام نمایند.

رعایت قوانین و مقررات در زمان صدور مجوز احداث بنا و پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز ، دیگر موردی بود که فرماندار سیاهکل مورد تاکید قرار دادند.

قابل ذکر است در ابتدای این جلسه فرماندار سیاهکل به خدمات صورت گرفته در ایام بارش برف ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شیوع کرونا ویروس در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد و از حمایت ، زحمات و تلاش های امام جمعه ، اعضای شورای تامین ، معاونین فرمانداری ، بخشداران ، نیروهای نظامی و انتظامی، دهیاران و شوراهای اسلامی ، اصحاب رسانه و فرهنگ و خیرین شهرستان که در این ایام تلاش نمودند تا در شهرستان سیاهکل خدمات رسانی خوبی صورت بگیرد تشکر و قدردانی نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …