چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: رضایتمندی مردم نشان از عملکرد درست همراه با پویایی مدیریت شهری است

همای گیلان، فرماندار سیاهکل در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رضایتمندی مردم را نشان از یک عملکرد درست همراه با پویایی مدیریت شهری دانست و از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل خواست در راستای افزایش رضایتمندی مردم و افزایش سطح ارتقای فرهنگ عمومی و زیباسازی شهری تلاش کنند.
محمود صوفی افزود : اعضای شورای شهر منتخب مردم هستند و با رای مردم در این منصب قرار گرفته اند و هر چه بیشتر مردم رضایتمندی داشته باشند ، خوشحال و با روحیه باشند برای ما هم بعنوان نماینده حاکمیت در شهرستان راضی کننده است.
وی گفت : با وحدت ، تعامل ، همدلی و پرهیز از هرگونه حاشیه سازی برای مردم کار کنید و ما هم با دوستان شورا و شهردار دوست و برادر هستیم و تنها چیزی که می خواهیم کار برای مردم است.
صوفی تصریح کرد : انتظار دارم شهرداری در اولین فرصت و در اسرع وقت با هماهنگی اداره برق شبکه روشنایی معابر شهری را اصلاح کنند و نسبت به زیبا سازی شهری اقدامات لازم را صورت دهند تا وضعیت شهری مناسب داشته باشیم. در این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل هر یک به بیان نظرات خود در خصوص توسعه شهری پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …