چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد

فرماندار سیاهکل در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد و مدیران و رؤسای ادارات نیز برای پیشگیری از این بیماری باید اقدامات عملی و مؤثری را با همراهی کارکنان آن دستگاه انجام دهند.

همای گیلان/با توجه به شیوع کرونا و اعلام وضعیت جدید کرونایی ، پنجاه و نهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا ویروس شهرستان به ریاست رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه در ماه پر خیر و برکت رمضان همگی ما میهمان ذات اقدس الهی هستیم از همگان خواست در این ماه پرفیض و برکت برای شفای عاجل همه بیماران دعا کنند.

ایشان در ادامه بیان داشت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد و مدیران و رؤسای ادارات نیز برای پیشگیری از این بیماری باید اقدامات عملی و مؤثری را با همراهی کارکنان آن دستگاه انجام دهند.
فرماندار سیاهکل با تأکید بر اینکه رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی، مهم ترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بوده ، افزود : استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مداوم دست ها و رعایت موازین بهداشتی باید در تمامی اماکن عمومی و ادارات مورد توجه جدی قرار گیرد و در این راستا همراهی مردم فهیم شهرستان را نیز می طلبد تا به وسیله این روش بتوانیم زنجیره این بیماری را کاهش و قطع کنیم زیرا که در زمان شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر شاهد بودیم ، با همدلی مردم عزیز و مسئولین توانستیم تعداد مبتلایان این بیماری را کاهش دهیم ، لذا امروز نیز با همراهی و همکاری یکدیگر می توانیم مجدداً به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار شهرستان در ادامه درخصوص واکسیناسیون عمومی تصریح کرد : دولت محترم با وجود همه مشکلات تحریم از طریق مختلف برای ورود واکسن در کشور تلاش می کند و امید ما دانشمندان جوان ما است که ان شاء الله با همت این عزیزان بتوانیم با استفاده از واکسن ایرانی ، سلامتی و آرامش را به کشور بازگردانیم.

در ادامه جلسه ، آخرین وضعیت شهرستان درخصوص بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص بیماری کرونا ویروس توسط اعضاء ارائه شد .

باکانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …