چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در کارگروه آرد و نان شهرستان تاکید کرد ؛ تمامی خدمات و توزیع اقلام و مایحتاج ضروری مردم باید با نظر و توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام گیرد

همای گیلان: جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با حضور اعضای این کارگروه و به ریاست محمود صوفی فرماندار شهرستان در سالن شهید آوینی این فرمانداری برگزار شد.

✅ فرماندار سیاهکل در این جلسه با تاکید بر حفظ و ارتقای کرامت انسانی ، سلامت و بهداشت عمومی در جامعه ، متذکر شد : تامین آرد و نان ، اولویت اصلی اعضای کارگروه آرد و نان باشد و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این زمینه برای تامین و ارتقای سطح بهداشت عمومی با همکاری سایر ادارات مرتبط ، به صورت مستمر نسبت به پایش و بازرسی اقدام تا اصناف به ویژه نانوایی های شهرستان، تمامی شیوه نامه های بهداشتی را طبق دستورالعمل های ابلاغی رعایت نمایند.

✅ وی تاکید کرد : تمامی خدمات و توزیع اقلام و مایحتاج ضروری مردم باید با نظر و توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام گیرد و انتظار است که این خدمات توزیعی به ویژه در مناطق صعب العبور با هماهنگی بخشداران ، دهیاران و شوراهای بخش صورت پذیرد و هرگونه توزیع بدون نظارت ادارات ذیربط نیز ممنوع بوده و لازم است ادارات صمت و تعزیرات نیز ضمن نظارت دقیق و بازرسی مستمر طبق قانون با هرگونه توزیع بدون نظارت و خارج از شبکه برخورد نمایند.

✅ ایشان در ادامه با اشاره به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان توزیع اقلام و مایحتاج عمومی از ادارات صمت و تعاون روستایی خواست برای توزیع مناسب اقلام در روستاها و به منظور جلوگیری از تجمع بی مورد، با هماهنگی بخشداران از همه ظرفیت های لازم و پتانسیل شوراهای اسلامی ، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها به ویژه مناطق صعب العبور استفاده نمایند .

✅ فرماندار سیاهکل در ادامه گفت : در طی ایام اخیر تعاون روستایی و اداره صمت با توزیع مناسب اقلام و مایحتاج عمومی تاکنون خوب عمل کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار است که این روند تامین و توزیع نیز با نظارت دقیق ادامه یابد .

◀️ قابل ذکر است طبق گزارش اداره صمت شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری ، با انجام دویست و هفتاد و دو گشت مشترک ، تعداد بیست و دو پرونده تشکیل که مبلغی بالغ بر یکصد و هفتاد و سه میلیون ریال جریمه نیز برای نانوایی هایی که موازین قانونی و بهداشتی را رعایت نکرده بودند صادر شده است.

◀️ همچنین در راستای اجرای طرح اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی و تامین سرمایه در گردش برای نانوایی ها در سال گذشته تعداد بیست و دو فقره تسهیلات توسط بانک سپه سیاهکل پرداخت شده است که برای سال جاری نیز تعداد ۳۲ فقره سهمیه توسط این بانک برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

با کانال‌ همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

p

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …