چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در کارگروه آرد و نان شهرستان ؛ نان روزی مردم است و جزء سبد اصلی غذایی مردم محسوب می شود / همه باید مراقبت کنیم که نان سالم و بهداشتی و با کیفیت مناسب به دست مردم برسد

کارگروه آرد و نان شهرستان سیاهکل با حضور اعضای این کارگروه و به ریاست رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان سیاهکل در سالن شهید آوینی فرمانداری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

 همای گیلان/فرماندار سیاهکل در ابتدای این جلسه با تاکید بر پخت نان سالم ، با کیفیت و بهداشتی و عرضه مناسب آن به مردم تاکید کرد و اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و همچنین شیوع کرونا ویروس ، واحدهای نانوایی می بایست ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، براساس زمانبندی و ساعات کار اعلام شده توسط اتحادیه نانوایان اقدام به پخت نان کنند.

وی یادآور شد : نان روزی مردم است و جزء سبد اصلی غذایی مردم محسوب می شود و همه باید مراقبت کنیم که نان سالم و بهداشتی و با کیفیت مناسب به دست مردم برسد .

ایشان در ادامه با تاکید بر اجرای منظم گشت مشترک بازرسی توسط ادارات مسئول در حوزه آرد و نان ، بر برخورد با متخلفان عرضه آرد خارج از شبکه تاکید کرد و افزود : واحدهای نانوایی با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند و باید با سهمیه آرد اختصاص یافته به هر نانوایی ، نان پخت شود و با هرگونه عرضه آرد خارج از شبکه و فروش آن ، طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

وی تامین و ذخیره مناسب آرد را یک اولویت برای رفع نیازهای ضروری در مواقع لزوم و بحرانی توصیف کرد و از ادارات مسئول در این حوزه خواست که با هماهنگی بخشداران محترم نسبت به ذخیره سازی آرد بصورت شناور به ویژه تامین و ذخیره آرد در بخش دیلمان و پیرکوه با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه ، اقدامات لازم را انجام دهند.

در این جلسه هر یک از اعضای عضو کارگروه گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه مدیریتی خود را ارائه کردند.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …