چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : ستاد انتخابات شهرستان با اجرای دقیق قانون انتخابات ، انتخابات ۲۸ خرداد ماه را با موفقیت و سربلندی برگزار خواهد نمود

فرماندار سیاهکل در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان سیاهکل ، بیان داشت : ماه مبارک رمضان ، ماه محبت، مهربانی و مودت، ماه رحمت و مغفرت است و در ماه رمضان که ماه میهمانی خداوند است ، درهای رحمت خداوند برای آمرزش گناهان انسانها باز است .

همای گیلان/ایشان در ادامه با تقدیر از تلاش های مصطفی حیدری معاون سابق برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در زمان تصدی این سمت در شهرستان سیاهکل و معرفی بهرام علیزاده به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری و ضمن آرزوی توفیق در خدمت برای ایشان در زمان تصدی مسئولیت در شهرستان ، در سخنانی با تبیین اولویت ها و موارد خدمت به مردم ، بیان کرد : تکریم مردم و خدمت بی منت و پیگیری اجرا طرحها و پروژه ها برای توسعه وآبادانی ، می بایست اولویت مدیران شهرستان باشد .

فرماندار سیاهکل در ادامه گفت : مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان سیاهکل ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران و آزادگان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند و لازم است که مدیران شهرستان با تعامل ، همکاری و پیگیری در جهت رشد شاخص ها و تقویت زیرساخت ها تلاش کنند به لطف خداوند در تمامی حوزه ها برای شهرستان گام های بزرگی برداشته شود.

فرماندار سیاهکل در ادامه با اشاره به شعار سال و با بیان اینکه انتظار است همه مدیران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت محترم تلاش نمایند ، افزود : با شناسایی نقاط ضعف و عواملی که باعث کند شدن توسعه و شاخص ها در شهرستان می شوند و می توان با برنامه ریزی صحیح و مدون اقدامات لازم را انجام داد تا افزایش شاخص ها و توسعه کمی و کیفی را در شهرستان سیاهکل شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و ضمن دعوت همگان به شرکت در انتخابات و لزوم تقویت مشارکت حداکثری ، بیان داشت : در دهه چهارم پیروزى انقلاب اسلامى ایران ، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن اینکه موجب اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد شد ، پیامدها و تأثیرات شگرفى بر امنیت ملى و تقویت مبانی فکری و عقیدتی و گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دارد .

وی افزود : ستاد انتخابات شهرستان با همکاری سایر عوامل اجرایی ، بازرسی و نظارتی با اجرای دقیق قانون انتخابات ، انتخابات ۲۸ خرداد ماه را با موفقیت و سربلندی برگزار خواهد نمود و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، برگ زرین دیگری به کتاب قطور افتخارات انقلاب اسلامی ایران افزوده خواهد شد .

قابل ذکر است در این مراسم که با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار شد ، بهرام علیزاده به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان معرفی گردید .

با کانال همای خبرهمراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …