چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: ضرورت استقرار حوزه قضائی در بخش دیلمان و پیرکوه

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به وسعت ، جمعیت و وجود روستاهای زیاد، استقرار حوزه قضائی در بخش دیلمان و پیرکوه ضرورت دارد و انتظار است این خواسته بحق مردم ولایتمدار این بخش با مساعدت رئیس کل دادگستری استان تحقق پیدا کند.
همای گیلان، رئیس شورای تامین شهرستان در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات عباس پارسامنش رئیس سابق دادگستری شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ارتقا بخشی به امنیت اقداماتی در شورای تامین ، شورای حفظ حقوق بیت المال ، شورای پیشگیری از وقوع جرم و کمیته تطبیق صورت گرفت و امیدوارم این اقدامات منشا خیر و برکت برای مردم شریف شهرستان گردیده باشد.
فرماندار سیاهکل اطاله دادرسی را بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری دانست و گفت : بحث اطاله دادرسی در شهرستان نداشتیم و این موضوع با تلاش های مجدانه و پیگیری های آقای پارسامنش تحقق یافت و در این ایام مسئولیت ، ایشان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشتند.
ایشان در ادامه سخنان استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان و تفکیک آن را از شهرستان لاهیجان با توجه به سابقه بالای قدمت تاریخی و فرهنگی و تجهیز دادگستری شهرستان به ساختمانی در خور و شان دستگاه قضا و مردم با فرهنگ شهرستان را از دیگر درخواست ها از رئیس کل دادگستری استان دانست.
قابل ذکر است در این مراسم از خدمات و زحمات چهارساله عباس پارسامنش تقدیر و محمد باقر پسندی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان معارفه گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …