چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل مطرح کرد ؛ بازار قلب تپنده جامعه است

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ در ادامه جلسات هفتگی و منظم ، ستاد تنظیم بازار شهرستان سیاهکل با حضور اعضای ذیربط و به ریاست محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل برگزار گردید.
محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه گفت :  اصناف و بازاریان یک عضو از مردم و در کنار مردم باشند و انتظار است که دنبال ساز و کاری باشید که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و بازاریان افزایش یابد.
ایشان در ادامه وظیفه ستاد تنظیم بازار را تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا عنوان و همکاری سازنده بین دستگاه های نظارتی در اجرای گشت مشترک و نظارت مستمر در سطح شهر در جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و رعایت انصاف در عرضه  اقلام و مایحتاج ضروری مردم را مورد تاکید قرار داد و از تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار خواست در بحث نظارت و بازرسی مستمر و رصد روزانه بازار و ارائه خدمات و کالا ، هماهنگی بیشتری با دستگاه های اجرایی و عضو ستاد داشته باشند.
ایشان در ادامه بازار را قلب تپنده جامعه توصیف و بیان کرد : انتظار داریم که این قلب خوب کار کند و هر تصمیمی توسط اتاق اصناف و اتحادیه های مربوط صورت می گیرد باید به صورت منظقی و با انجام یک مدیریت صحیح و مبتنی بر موازین قانونی و شرایط اقتصادی مردم  در راستای افزایش سطح معیشت خانوارها و اصناف و توزیع مناسب مایحتاج ضروری مردم و اقلام دیگر صورت پذیرد.
در این جلسه  ضمن بررسی روند اجرای مصوبات جلسه گذشته ، روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی گزارشی از اقدامات خود در جهت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار بیان کردند.
همچنین روسای اتاق اصناف ، انجمن حمایت از مصرف کننده ، اتحادیه صنفی لوازم خانگی و نماینده اتحادیه پوشاک گزارشی از عملکرد  در راستای رصد روزانه بازار ارائه کردند.
قابل ذکر است در هفته گذشته ۴ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و دو مرحله بازدید از بازار هفتگی  توسط دستگاه های مرتبط و ادارات عضو ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …