چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل مطرح کرد ؛ تاکنون مشکل و موردی از بیماری (ویروس) کرونا در شهرستان مشاهده نشده است

سومین جلسه شورای سلامت و بهداشت شهرستان سیاهکل با محوریت پیشگیری از بیماری (ویروس) کرونا با حضور اعضای این شورا و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل برگزار گردید.
همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه با اشاره به جلسات مستمر در خصوص پیشگیری از بیماری ( ویروس ) کرونا بر اطلاع رسانی درست و شفاف سازی بین مردم تاکید کرد و اظهار داشت : با اطلاع رسانی درست و شفاف ، بنا داریم که در کنار مردم باشیم و با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان ، فضای موجود را مدیریت کنیم و اولین مدیریت ، مدیریت ارسال اطلاعات و اخبار صحیح و شفاف است .
ایشان در ادامه افزود : الحمدالله و با همت مسئولان حوزه بهداشت و درمان و حوزه سلامت تاکنون مشکل و موردی از بیماری (ویروس) کرونا در شهرستان سیاهکل مشاهده نشده است و همه بر این نکته واقف هستیم که پرسنل ، پزشکان و پرستاران مراکز درمانی جان خود را برای حفظ سلامتی مردم در خطر می اندازند و جا دارد که از پزشکان و پرستاران نیز قدردانی داشته باشیم.
وی در ادامه افزود : باید کمک کنیم تا با ارائه اطلاعات و اخبار درست و شفاف ضمن دوری از بیان اخبار نادرست ، مدیریت افکار عمومی و امنیت روانی مردم را را در اولویت قرار دهیم و انتظار داریم که طبق مصوبات جلسه گذشته هرگونه اخبار با هماهنگی قبلی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تاییدیه وی اطلاع رسانی شود تا در گفتار و در رفتار نیز در کنار مردم باشیم.
فرماندار سیاهکل در ادامه تاکید کرد : مدیریت سلامت روانی مردم ، مدیریت افکار عمومی جامعه ما [ شهرستان سیاهکل ] و مدیریت اطلاع رسانی درست و شفاف سه اصلی است که از مهمترین اولویت های اعضای شورای سلامت و بهداشت شهرستان باید باشد و انتظار داریم که سعی شود که همه اعضای شورای سلامت و بهداشت و مدیران شهرستان در کنار مردم باشند .
در ابتدای این جلسه که شامگاه دوشنبه ( پنجم اسفند ) در فرمانداری سیاهکل برگزار شد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل گزارشی از اقدامات صورت گرفته این مدیریت و اجرای مصوبات جلسه گذشته در بحث پیشگیری از بروز بیماری ( ویروس ) کرونا ارائه کرد.
دکتر محمد رضا شیری در ادامه با ابراز رضایت از همکاری مردم در طی مدت اخیر به انجام آموزش های لازم در حیطه مصوبات شورای سلامت و بهداشت دستور العمل های صادره اشاره کرد و بر نقش و اهمیت تعامل مردم با متولیان امر در راستای پیشگیری از بروز بیماری ( ویروس ) کرونا تاکید کرد.
همچنین در این جلسه اعضای شورای سلامت و بهداشت شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته بر اساس مصوبات جلسه گذشته این شورا و دستورالعمل های صادره بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …