چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: میزان قطعی برق در شهرستان کمتر از ۵ درصد / جاده سیاهکل به دیلمان به دلیل ریزش بهمن مسدود شد / بارش بیش از ۱ متر برف در سیاهکل

اختصاصی همای گیلان: رضااسلامی فرماندار سیاهکل طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: در محور سیاهکل به دیلمان به دلیل ریزش بهمن در چند نقطه مسیر راه بسته شد و تلاش برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.
اسلامی افزود: در محور سیاهکل به تازه آباد (جاده کانال) تردد انجام میگیرد ولی در جاده جدید (اتوبان) سیاهکل به سنگر بسته است و ماشین آلات برای کمک به باز نگه داشتن مسیر کانال در این جاده حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه مسیر سیاهکل به بازکیاگوراب و سیاهکل به ازبرم باز است اضافه کرد: محور سیاهکل به دیلمان حدود ۱.۵ الی ۲ متر بارش برف داشتیم و در شهردیلمان ۱ متر و در سیاهکل نیز ۱متر و ۲۰ سانتی متر برف بر زمین نشست.
وی خاطر نشان کرد:هدف اصلی ما باز نگه داشتن محور های اصلی و پس از آن محور های فرعی است.
فرماندار سیاهکل بیان داشت: میزان قطعی برق در سیاهکل زیر ۵ درصد است و بارش برف از ۷ صبح دیروز شروع و امروز که ساعت ۱۰ است بدون اینکه یک لحظه قطع شود همچنان در حال بارش می باشد.
اسلامی در انتها وضعیت مراکز درمانی را مناسب دانست و خاطر نشان کرد:مراکز درمانی و خدمات رسان شهرستان در حال فعالیت هستند.

برای عضویت در کانال همای خبر کلیک کنید

 

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …