چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : پدافند غیر عامل دفاع بدون سلاح و دفاعی پیشگیرانه است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به این مقوله بسیار مهم پرداخته است

همای گیلان، مهندس رضا اسلامی ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع) استقبال پرشور ملت بزرگ ایران در قالب پیاده روی و زیارت ائمه اطهار را یک شاخص در بین کشورها دانست .
وی افزود : به دلیل مواهب طبیعی باید جامع و حساس باشیم و قبل از هرگونه خسارتی نسبت به پیشگیری آن اقدام شود .
رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان متذکر شد : در مسائل اقتصادی باید فارغ از هرگونه مسائل جناحی و سیاسی در پیشبرد امور اقتصادی باید از پدافند غیرعامل استفاده گردد و در این مسیر به فکر منافع ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم که در این دنیای پر اشوب موضوع جنگ بین کشورها را نمی توان نادیده گرفت و دولت ها در طول تاریخ بخش قابل ملاحظه ای از زمان را صرف جنگ و دفاع از کشور خود می نمایند.
فرماندار سیاهکل پیاده روی خانوادگی که در هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت را نوعی پدافند غیرعامل توصیف و آن را در راستای پیشگیری از بسیاری از مشکلات و نوعی ایجاد وفاق و همدلی دانست که می تواند از بروز ناهنجاری جلوگیری نماید.
مهندس اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حملات وحشیانه عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن و قتل جمال خاشقچی این اقدامات را افکار قرون وسطایی کشوری دانست که با بمب و موشک به جان یک کشور کوچک و بدون امکانات افتاده است توصیف کرد و امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاد آور و از مدیران شهرستان خواست با جدیت پیگیر پدافند غیرعامل باشند.
فرماندار سیاهکل تشکیل جلسات بصورت هر دو هفته یکبار در سطح شهرستان در سال کشاورزی ۹۷-۹۶ برای پیشگیری از تنش آبی را یک موضوع پدافند غیرعامل که به شکوفایی اقتصاد شهرستان کمک شایانی نمود عنوان و آن را بسیار مفید برای شهرستان دانست که باعث شد تنها شهرستانی باشیم که با کمترین مشکل تنش آبی در سطح استان سال کشاورزی را بخوبی پشت سر بگذاریم .
فرماندار سیاهکل در پایان به برنامه های هفته پدافند غیر عامل در سطح شهرستان اشاره و آن را آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه توصیف و از تمامی مدیران و پرسنل ادارات شهرستان خواست در این برنامه ها بصورت فعال شرکت داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …