چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : کمک و خدمت خیر جزو باورهای دینی ما است

همای گیلان، فرماندار سیاهکل در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین و با تقدیر از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر بیان کرد : تلاش و خدمات اعضای هیئت اجرایی ، مدیریت و امدادگران جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و علیرغم مشکلات و برخی محدودیت ها با سعه صدر و زحمات زیاد در امداد رسانی در زمان حوادث و بلایای طبیعی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی با تقدیر از نقش خیرین و امدادگران جمعیت هلال احمر اظهار داشت : امروز دنیای غرب به سمت و سویی که معیارهای انسانیت از بین رفته رسیده است ولی مردم با فرهنگ ایران اسلامی تعلق خاطری همیشگی به انسانیت دارند و این فرهنگ غنی یادآور دلاورمردی های عزیزانی است که از کیان و حیثیت این سرزمین دفاع کردند و همیشه نیز جزو افتخارات ما خواهند بود.
محمود صوفی نشست با گروه های امدادی ، هیئت های اجرایی هلال احمر و شنیدن نقطه نظرات آنان را بسیار موثر توصیف و تصریح کرد : کمک و خدمت خیر جزو باورهای دینی ما است و هلال احمر نیز مانند سایر دستگاه ها و ادارات خدمات رسان با توجه وسعت و کمبودها و محدودیت ها در حال انجام خدمت به مردم شریف شهرستان می باشند و این مدیریت درست با برنامه ریزی مبتنی بر نوع اقلیم و امکانات موجود در شهرستان می تواند در افزایش نوع خدمات و تلاش های امدادگران موثر باشد.
وی افزود : به لحاظ حادثه خیز بودن محور های بخش دیلمان و پیرکوه و به دلیل محیط کوهستانی و اقلیم آن منطقه لازم است یک پایگاه امدادی نیز در آن منطقه تجهیز شود و اگر قرار بر این باشد که در مسیر راه سنگر به سیاهکل توسط این شهرستان خدمات دهی صورت گیرد جمعیت هلال احمر استان نیز باید در تجهیز امکانات و تقویت هلال احمر شهرستان سیاهکل اهتمام جدی داشته باشند.
ایشان افزودند : هر کشوری در زمان دستیابی به توسعه با چالش هایی در آن مواجه خواهد شد ولی ما در جامعه ایی هستیم که با ایدئولوژی دینی شکل گرفته است و این برای دنیا غیرقابل تحمل است ، دنیای غرب پس از فروپاشی سوسیالیسم دنبال تک صدایی و یکجانبه گرایی و به سمت تک بعدی در حال حرکت بودنداما ایران اسلامی به دنبال تحقق آرمان های انقلاب خود در رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ اشغالگران قدس هست و دشمنان نیز دنبال حفظ این رژیم هستند و امروز در حوزه رسانه ایی و تاثیرگذار در افکار عمومی، دشمن با انواع و اقسام توطئه ها در صدد ضربه زدن به کشورمان می باشند.
فرماندار سیاهکل در ادامه افزود : امروز در عصر چهارم انقلاب بشریت که عصر ارتباطات نام گرفته است و حدود و ثغور برای آن تعریف نشده با تفاوتی ایدئولوژیکی با دنیای غرب مواجه هستیم و هدفی آرمانی داریم که باعث در خطر افتادن منافع آن ها و ادامه دادن دشمنی خود با ایران خواهد شد .
در این نشست که بمناسبت روز جهانی هلال احمر برگزار گردید مدیر و اعضای هیئت اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان به تشریح اقدامات این جمعیت پرداختند.
قابل ذکر است در ۶ روستای شهرستان سیاهکل ، خانه هلال راه اندازی و در سال ۹۷ تعداد ۴۹ مورد امدادرسانی نیز توسط امدادگران این جمعیت در شهرستان سیاهکل صورت گرفته است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …