چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل گفت : اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی است و مدیران شهرستان در تبیین و ارتقای این فرهنگ عمومی تلاش کنند


همای گیلان، مهندس رضا اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : ایثار و رشادت های هشت سال دفاع مقدس باید توسط مستند سازان و جامعه فرهنگی به نسل های آینده کشور منتقل گردد.
وی افزود : امنیت امروز کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس و تلاش نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد که همواره در کنار مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار دارند و همه مدیران و مسئولین شهرستان باید در راه صیانت از این اقتدار و فرهنگ راهیان نور تلاش کنند.
فرماندار سیاهکل گوشمالی سخت نیروهای مسلح به تروریست ها را یادآور شد و با تقدیر از تمامی کسانی که در راه امنیت مردم و کشور و حفظ و ارتقای آن و اقتدار نظام تلاش می کنند اظهار داشت : دولت برخواسته از رای مردم است و با کمک از منابع انسانی غنی در کشور در این راه سخت مبارزه با هجمه اقتصادی تحمیلی کشور های زیادی خواه بلاخص آمریکا با کاهش ارزش ارز خارجی و تقویت ریال و با حمایت بیدریغ مردم خوب ایران زمین موفق و پیروز خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …