چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شفت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی شهرستان شفت گفت: رسالت تمام دستگاه های اجرایی پاسخگویی بی منت به مطالبات مردمی باشد

🔸️فرماندار شفت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی شهرستان شفت گفت: رسالت تمام دستگاه های اجرایی پاسخگویی بی منت به مطالبات مردمی باشد.

🔸️به گزارش همای خبر؛ مهدی نقدی در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است، مسئولین باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و جهادی پای کار باشند.

🔸️فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های شهرستان شفت تلاش مضاعف داشته باشند.

🔸️وی با اشاره به توزیع بیش از ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان مشخص است و تلاش شود اولویت‌ها مشخص و جذب اعتبار صورت گیرد.

🔸️نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: برای توسعه شهرستان شفت نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

🔸️وی خدمت به مردم را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

🔸️نقدی اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شفت به دقت رعایت شود و همه مسئولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

🔸️فرماندار شفت با تاکید بر صرفه جویی در حامل‌های انرژی، از ادارات خواست در این خصوص اصلاح الگوی مصرف را مدنظر قرار دهند، اضافه کرد: عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی‌ها بایستی با عملکردی هر چه بهتر در راستای شفاف‌سازی اقدام کنند.

🔸️نقدی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

🔸️فرماندار شفت بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان نظام و همه فعالان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به فرموده رهبر معظم انقلاب تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در روز انتخابات است.

🔸️نمایده عالی دولت در شهرستان در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت نماینده مردم در عالی‌ترین سطوح و در جهت توسعه و تعالی شهرستان باید استفاده کرد.

🔸️در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان شفت با اشاره به حساسیت این دوره انتخابات بیان کرد: دشمنان خارجی و برخی عوامل فریب خوردگی داخلی و رسانه‌های بیگانه و معاندین به صورت گسترده به دنبال مسموم کردن فضای انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم هستند.

🔸️حکیمی گیلانی افزود: همه باید مردم را تشویق حضور پرشور در انتخابات کنیم.

🔸️فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شفت در ادامه گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانتداری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران باید آنها را از اینک سرلوحه کار خود قرار دهند.

🔸️وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

🔸️در پایان این جلسه از همسر دکتر ربیعی یکی از مدافعین سلامت شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد.

🔸️همچنین در این جلسه حکم یوسفی مطلق رئیس تبلیغات اسلامی شفت به عنوان دبیر اقامه نماز شهرستان شفت توسط حجازی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان معرفی گردید.

🔸️دکتر مرحوم محمد علی ربیعی یکی از پزشکان فعال و با اخلاق شهرستان شفت بود که در سال ۱۳۹۸ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و به عنوان مدافعین سلامت شهرستان از او یاد میشود.

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …