چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: باید اعتماد از دست رفته مردم به تعاونی ها به آنان بازگردد

روز گذشته جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست فرماندار و با حضور اعضای آن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ رحیم حیدری تسریع در رشد و توسعه شهرستان‌ها، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی، بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی را از اهداف تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران عنوان کرد و اظهار داشت: تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان منظر مناسبی را برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ترسیم می‌کند و در این راستا و به منظور پایین‌آوردن نرخ بیکاری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
حیدری ادامه داد: در راستای اهداف بلند مدت شرکت ابتدا باید اعتماد از دست رفته مردم به تعاونی ها به آنان بازگردد. سپس تعاونی های برزمین مانده را توانمند کنیم تا موفقیت حاصل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: باید با مطالعه زمینه های توسعه عمرانی، فرهنگی و گردشگری در شهرستان شناسایی شود. سرمایه گذاری در این بخش ها کمک شایانی به رشد اقتصادی شهرستان می کند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …